Millaisia kokemuksia on noista lähes tulkoon aidoista dildoista? Olen harkinnut sellaisen hommaamista, mutta ei viitsisi laittaa rahaa turhaan.
Onko kokemuksia
4
348
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä on tuollainen AS:stä hankittu, skinlike dildo. Visuaalisesti se on todella kiehtova, ulkonäkö on hämmästyttävän aito. Samoin kädessä ne tuntuvat yllättävän ihonkaltaiselta, mutta pillussa kuulemma tarvitsevat liukkaria ihan kuin muutkin silikonidildot. Mutta näin ulkopuolisena käyttäjänä ja katsojana erittäin sexyn ja aidon näköinen, kun leikkii sen avulla turvakimppakivaa.
- Anonyymi
Mitä on lähes tulkoon aidot dildot??
Itse tiedän vain aitoja dildoja, ne on tälläsii:
https://ihmeellinenhuone.fi/Hieromasauvat/Dildot- Anonyymi
Joo, onhan tuo aika hassu ilmaus, aito dildo. Sama kuin joskus aikoinaan mainostettiin aitoja mattoja, vaikka tarkoitettiin aitoja itämaisia mattoja.
Mutta ymmärrän kysymyksen koskevan aidon peniksen tuntuisia dildoja, skinlike jne. - Anonyymi
Juu pieni ajatusvirhe kirjoituksessa eli tarkoitus oli kirjoittaa aidon peniksen tuntuisista dildoista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066