Moi! Haluaisin kuulla, millaisia kokemuksia teillä on pienirex-rotuisista kaneista?
Kokemuksia pienirex- rodusta?
Anonyymi
1
92
Vastaukset
- Anonyymi
Tosi aktiivisia vipeltäjiä, tykkäävät ulkoilla valjaissa päivittäin. Omasta mielestäni lähes verrattavissa koiraan, joka tarvitsee ulkoilutusta ja paljon huolenpitoa. Itse omistan kaksi pienirexnaarasta, jotka ovat siskoja. Päivisin, kun en ole kotona, ne ovat n. 150cm x 200cm aitauksessa, ja aina kun minä olen kotona, kaneilla on käytössä kolme huonetta. Oppivat myös helposti temppuja (: Olen kuitenkin kuullut joidenkin puhuvan pienirexeistä kärttyisänä rotuna, ainakin nuo minun kaksi karvapalloa ovat ihan kesyjä, vaikkakaan eivät sylikaneja (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299