Olen ollut lähes koko ikäni vegaani ja olen joutumassa osastolle anoreksian takia. Tietääkö kukaan että pakottaako hoitajat syömään eläinperäistä jos ei halua
Osastolla vegaani
7
366
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu varmasti osastosta, mutta yleisesti suomessa ei kuulemma hyväksytä syömishäiriöhoidossa veganismia, terveisin mun ravitsemusterapeutti. Itse joudun syömään lakto-ovoruokaa osastolla, vaikka olenkin jo vuosia ollut vegaani. Soijajuomaa ja jogurttia saan.
- Anonyymi
Ei pakota. Saat vegaania ruokaa.
- Anonyymi
Pakotetaan, syöt lihaa ja toivut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakotetaan, syöt lihaa ja toivut.
Miksi levitätä väärää tietoa? Tiedän kyllä työni puolesta nämä asiat todella hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi levitätä väärää tietoa? Tiedän kyllä työni puolesta nämä asiat todella hyvin.
En suinkaan levitätä? Faktaa esitän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En suinkaan levitätä? Faktaa esitän.
Olet todella sairas ihminen. Toivottavasti saat apua.
Hyvää pääsiäsitä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet todella sairas ihminen. Toivottavasti saat apua.
Hyvää pääsiäsitä!Kuin myös. Ihana tutustua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337