Teuvo ei ole näköjään lukenut Johanneksen evankeliumia.

Anonyymi

Kun Jeesus ilmestyi kuolleistanousemuksen jälkeen opetuslapsille, hän ei ollut mikään henki, vaan hänellä oli keho, ruumis. Hän kehotti epäilevä Tuomastakin kokeilemaan naulanreikiä.
Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen." Joh 20:27

10

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Teuvo kirjoittaa paljon väärin ja epäraamatullisesti.

• Suuri määrä ihmisistä, jotka kirjoittavat epäraamatullisesti ovat gnostilaisia.
        He eivät usko siis Raamattuun ja yrittävät tuoda oman filosofiansa esille. "Nag Hammadin kätketty viisaus" on heidän Raamattunsa.

• Anonyymi

Näetkö ex-ystäväsi kerrostalosi nurkan takanakin ja lähikaupan kassajonossakin? Ettei vaan ole muuttanut lähikulmillesi? Vainoharhaisuutesi on sairaalloista.

• Anonyymi

Olet erittäin katkera, oman katkeruutesi vanki, Teuvo! Soita vihamiehellesi ja sovi asiasi hänen kanssaan, ennen kuin on liian myöhäistä!

Matt 18:32-35
        ” Silloin hänen herransa kutsui hänet eteensä ja sanoi hänelle: 'Sinä paha palvelija! Minä annoin sinulle anteeksi kaiken sen velan, koska sitä minulta pyysit;
        eikö sinunkin olisi pitänyt armahtaa kanssapalvelijaasi, niinkuin minäkin sinua armahdin?'
        Ja hänen herransa vihastui ja antoi hänet vanginvartijan käsiin, kunnes hän maksaisi kaiken, minkä oli hänelle velkaa.
        Näin myös minun taivaallinen Isäni tekee teille, ellette anna kukin veljellenne sydämestänne anteeksi."

• Miksi naiset ja opetuslapset näkivät Jeesuksen elävänä kulkevan ja nousevan taivaaseen?

Tätä ei yksikään ihminen, joka ei ole saanut kokea tätä , pysty todeksi uskomaan:

"Minä olen puhunut profeetoille, minä olen antanut heille näkyjä, he ovat puhuneet vertauskuvin ja ilmoittaneet minun tahtoni."

Jeesus ei ole koskaan ilmestynyt minulle ihmismuodossa, vaan joka kerran olen hänen äänensä kuullut kirkkauden keskeltä.
      Kuten hän Moosekselle puhui palavasta pensaasta.

Yhden kerran katselin kotini ikkunasta suurta ihmisjoukkoa, heti kohta sen jälkeen, kun Jeesus oli Lappeenrannan kirkossa tempaissut minut kirkkauteensa: RAAMATTU ON TOTTA näyssä.

Tämä näky on yksi vaikuttavimmista, joka näytettiin kaksi kertaa. Ensimmäisen kerran syksyllä 1985, kohta Kristuksen opetuslapseksi ottamisen jälkeen. Toisen kerran muutama vuosi myöhemmin hiihtoladulla avaralla suolla.

Ruukin kodissa oli pääsisäänkäynti talon pohjoisella seinustalla. Kodin sillä sivulla oli myös meidän makuuhuone ja vierashuone, jossa oli vuodesohva, piano, kirjahylly ja ikkunan edessä kirjoituspöytä ja pöydällä kirjoituskone ja lankapuhelin.

Ikkunasta näkyi metsänreuna noin 20 metrin päässä, nurmikko, jonka keskellä oli lipputanko. Nurmikon vasemmassa reunassa vanha, tontilla ollut aitta ja oikeassa reunassa rakentamani kellari.

Tuona päivänä, kun vastasin johonkin puheluun, jäin hetkeksi katselemaan ikkunasta ulos, ja sillä hetkellä etupiha oli kuin lentokenttä. Jossa oli pitkä rivi ihmisiä.

Ensimmäisellä, vasemmalta lukien oli kädessään täysin Musta Raamattu, hän oli Satanisti tai Saatanan palvoja.

Siinä oli pieni "hajurako" pitkään riviin, jossa ensimmäisenä seisoi paavi, ja sitten kaikki muutkin tämän kansan keskelle tulleet eksyttäjät, jokaisella kädessään Raamattunsa.

Sitten taivaalta laskeutui iso musta enkeli, joka meni tervehtimään mustaa Raamattua kädessään pitävää, ja hyvin he tunsivat toisensa.

Se jälkeen tuo sama enkeli muuttui iloistavaksi kirkkauden enkeliksi, kun lähti tervehtimään pitkässä rivissä seisovaa joukkoa.

Ja aina kun se siirtyi seuraavan ihmisen eteen, se muutti hieman kirkkautensa astetta, joten jokainen kohtasi hieman erilaisen enkelinsä.

Myöhemmin tämä sama näky annettiin talvella lumen peittämällä suolla.
      Siinä oli Jumalan lähettämä raju eksytys koko komeudessaan, ja vasta kirkosta erottuani ja kirjan kirjoitettuani Pyhä Henki aloitti opetuksen siitä, miten tämä raju eksytys sai alkunsa, ja miten Saatana oli jo vuonna 90 valloittanut koko maailman - tietenkin Jeesuksen nimessä, kuten hän Johannekselle ilmoitti:

"Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."

"Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, kuuntelee meitä, mutta joka ei ole Jumalasta, se ei meitä kuuntele. Tästä me tunnemme Totuuden Hengen ja eksytyksen hengen."

• Anonyymi

Sinä et yksinkertaisesti voi tehdä Jumalan sanaa tyhjäksi omilla kokemuksillasi! Turha vaiva!

• Anonyymi

Hänellä on tosi huono Raamatun tuntemus.

• Anonyymi

”Katsokaa minun käsiäni ja jalkojani ja nähkää, että minä itse tässä olen. Kosketelkaa minua ja katsokaa, sillä ei hengellä ole lihaa eikä luita, niinkuin te näette minulla olevan."
      Luuk 24:39

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2872
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1629
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1464
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe