Olen tuntenut skorpionimiehen noin 7 kuukautta. Olemme nähneet melkein joka viikonloppu. Viestit vaihtuivat tiuhaan, tuli mielellään luokseni ja muutenkin oli olo, että tää mies on tosissaan.
Kerroin kuukausi sitten hänelle, että välitän hänestä. Hän meni lukkoon eikä osannut sanoa mitään. Tämän jälkeen yhteydenotot väheni emmekä nähneet niin usein. Perjantaina näimme pitkästä aikaa minun aloitteestani.
Mokasinko nyt paremman kerran ja miten tästä eteenpäin? En halua taas pettyä...
Onko tämä tavallista skorpionimieheltä?
Anonyymi
1
1128
Vastaukset
- Anonyymi
En usko että aurinkomerkillä on tässä hirveästi tekemistä. mies vaikuttaa perus "tapailijalta" viikonloppuseksi kyllä kelpaa mutta jos pitäisi vakavampaan niin jopas viestit ja tapailut vähenee. Sinuna unohtaisin moisen tuuliviirin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327