Vaikea löytää sopivaa lääkitystä

Anonyymi

Sain viime vuonna fibromyalgiadiagnoosin. Se romahdutti henkisen mielenterveyden, joka on ollut vuosia tasapainossa Sertralin 50 mg annoksella.

Viime vuoden puolella Sertralin nostettiin 200 mg, joka ei auttanut kipuihin, eikä oloon.

Sitten otettiin Sertralinin rinnalle Cymbalta 60 mg. Lopetin itse Sertralinin asteittain.

Pärjäsin viisi viikkoa ilman ko. lääkettä, mutta sitten alkoi jatkuva itkuisuus. Oli pakko taas aloittaa Sertralin 50 mg Cymbaltan 60 mg rinnalle.

Nyt seksuaaliset halut täysin pois ja olo hieman ahdistunut.

Pitäisiköhän nyt vähentää Cymbaltaa 30 mg?

Kyllä on vaikeaa sopivan lääkityksen löytämisessä.

4

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tunne pilleriäsi, mutta itse en käytä psyykke pillereitå, sillä kaikki ne tekevåt kemiallisen epätasapainon ja kammottavat vieroitus oireet?

• Anonyymi

Pakko tässä on kuitenkin jotain pillereitä syödä, kun sitten se epätasapaino päässä vastaa alkaakin pyöriä. :D

• Anonyymi

Hyvä apteekkiin ostamaan lääkettä vastaamalla helppo lääketieteellisiä kysymyksiä internetin kautta ja ne antaa reseptiä online sinulle heti, jos olet hyväksytty. http://medicineronline.net/

• Itse olen syönyt kesäkuusta Cymbaltaa. Aluksi määrättiin 30 mg viikon ajan, nostettiin 60 mg:aan, mutta se annostus aihetti oudot tärinät varpaisiin ja sormiin, kuin olisi ollut pahempikin krapula. Itse laskin annostuksen 30 mg:aan ja siinä on pysynyt. Olen kärsinyt lapsesta saakka paniikkikohtauksista, masennuksesta, epämääräisestä ahdistuksesta, jota typeryyksissäni lääkitsin alkoholilla vuosikaudet. Sanomattakin on selvää, että se vaan pahensi tilannetta, josta tuli kunnon noidankehä. Monia lääkkeitä olen kokeillut, mutta kun tulin järkiini, ja lopetin tupakoinnin ja kapakoinnin, ja aloitin Cymbaltan, niin olen kyllä täysin eri ihminen. Ei muuta kuin hyvää sanottavaa itse. Toisille se sopii, toisille ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1811
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1591
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1569
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      102
      1513
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1427
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1259
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      277
      1206
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1071
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1070
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1012
    Aihe