Hei
Onko muilla vastaavaa, mutta äiti ei voi ikinä pyytää kahdelta vanhemmalta sisarukselta apua esim. siivoukseen. Meillä oli esim. Pääsiäisenä keskustelu, että pyytäisi toista sisarta välillä pesemään ikkunat, koska olen ne tyyliin viitenä vuotena peräkkäin pessyt. Aina jos on joku loppu esim. maito niin minua pyytää. Tulee vain riita, jos sanon, että soitat nyt esim. Jaanalle välillä, niin on marttyyri ja pärjää kuulemma sitten itse?
Äidille kelpaa vain minä apulaiseksi
Anonyymi
1
103
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvänen Aika! äitisi kerrottua että pärjää kuitenkin itse, salli, hyvä tytto, hänelle tilaisuus pärjätä itsekseen!
Hänen pyytäessään sinun apuasi kirppujen kytkentään, se on vain tekosyy miksi mieluiten viettäisi aikaansa juuri sinun kanssasi.
Maidon hakemisen ja ikkunapesujen (jotka hän täydellisesti kykenee (ilmeisesti) tekemään itse, ehdota sensijaan kävelylenkkiä korttelin ympäri tai yhteistä elokuvailtaa/ laulu/lukutuokiota hänen kanssaan.
Tuossa kukaan ei "menetä kasvojaan" ja kotirauha säilyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096