Kukahan oli? No kannattaa tietysti olla varovainen jos nimiä tänne laittaa ettei leimaa väärää henkilöä, tuo taitaisi olla jo laitontakin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4bfe2094-c0a8-44f0-bc34-034a3bf51e27
Kouvolalainen Turun kaksoismurhaajana
7
761
Vastaukset
- Anonyymi
Siistin näköinen mies oli minkä kuvista näki, vaikka olihan noita sutattu mediaan minusta tyhmää kun murhaaja ei itse halunnut peitellä kuin korona maskilla kasvojaan ,voi sitä rehti olla tappajakin . Huumeilla lienee osuutta tapaukseen median mukaan ,näin kovat keinot viittaisi ei vain ihmishenkien vaan suuren huumemäärän menetykseen ?
- Anonyymi
Turrehan se.
- Anonyymi
Niin IL kertoi olleen tyypin näitä "turreja" jotka kai pukeutuu elämiksi ja harrastaa jotain japanilaista ilmeisesti pervoja juttuja ,olen nähnyt pk seudulla tyttöjä näissä eläinasuissa häntineen ,onko tämä siten intersexuaalifemismiä sitten vai mitä seon, luulin noita keppihevos harrastaja samoiksi onko ei kerrottu jutussa ? Ensin oli huumeista nyt sitten eläimeksi pukeutujia kertoivat vielä sarjakuvista inostuvan näiden , ilmeisesti uuspervojen laji josta muuten Shout Park sarjassa taisi olla ,ehkä sieltäpäin tullut sekoamisen lajityyppi , ehkä kyse on vaan huumehörhöistä jotka oli jo pahasti sekasin aineistaan luulivat olevansa olentoja ?
- Anonyymi
Vähän oikeastaan kiinnostaisi tuo touhu, mukava olisi painaa takaapäin jotain mirriksi pukeutunutta typyä niin että karvat vain pöllyäisi. Itse pukeutuisin dobermanniksi. Onko Kouvolassa jotain yhteisöä tähän touhuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän oikeastaan kiinnostaisi tuo touhu, mukava olisi painaa takaapäin jotain mirriksi pukeutunutta typyä niin että karvat vain pöllyäisi. Itse pukeutuisin dobermanniksi. Onko Kouvolassa jotain yhteisöä tähän touhuun?
On yhteisö täällä mäellä, tule mukaan vaan!
- Anonyymi
Vihreät sallisivat huumeet ettei tulisi tälläisiä viattomien ampumisia.
- Anonyymi
Liput salkoo mustalaispäivänä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358