Arvatkaa kenen kaveri ostaa mulle huomenna jäätelöä.. No mun!! :( (valitsin kyllä kevyemmän jäätelön mut silti ihan hirveetä) tiiän et jos saan sen jäätelöpurkin niin tuun kyllä syömäänki sen :(( siin on yhteensä joku 576 kaloria!!😫😫
Ja sit viel äiti pakottaa varmaa syödä lämmintä ruokaa.. syön varmaa nuudeleita niissä on 40 kcal.. (yritän 25 päivän ajan syödä max 664kcal)
laihdutus, kalorit yms
Anonyymi
5
159
Vastaukset
- Anonyymi
Tiiän niin ton tunteen. Mäki joudun aina menee kavereiden kaa ulos syömään mut sit vaan otan mahollisiman vähän täytteitä😿
- Anonyymi
Tai sit vaan sanot olevasi herkkulakossa etkä syö sitä jätskiä...
- Anonyymi
jankutin sille etten halua/tarvi niin se ei ostanu haha
- Anonyymi
Pakkohan sun äidin on pakottaa sua syömään,koska muuten sä et syö.Äitisi on varmasti huomannut sun anoreksian eikä halua että sä kuolet siihen.
- Anonyymi
ei mulla mitään anoreksiaa oo.. vaan jotain syömishäiriön oireita enkä oo laihtunu vasta kun pari kiloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337