Musta tuntuu että en saa tarpeeks viikkorahaa. Saan siis vaan 90€ joka on mun mielestä ihan naurettavan vähän. Pitäiskö mun sanoo vanhemmille että antaa enemmän ku niitte pitää!!!!
Saanko tarpeeksi rahaa
7
746
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö kaikki muut saa ainakin 900 €/vko?
Ai niin, työttömät ja toimeentulotuella elävät vanhemmat antavat vähän vähemmän.
Vanhempien ei ole mitenkään pakko antaa mitään viikkorahoja. Ei senttiäkään. - Anonyymi
Huono provo. Ei jatkoon.
- Anonyymi
90€/vk? Toivottavasti puhut paskaa tai oot trolli, mutta jos toi on totta nii oot ehkä hieman lellitty.. Itse asiassa 90€/kk on myös aika lellittyä puhaa.
- Anonyymi
Ite saan niinku ööh 5€ per viikko. Joka mun mielestä ei oo läheskään vähän. Se on itseasiassa aika paljonkin ja oon siis 16v
- Anonyymi
kai tää on vitsi
- Anonyymi
Riippuu ihan siitä mitä sillä rahalla on tarkoitus saada. Jos syöt joka päivä ulkona helposti menee 90€ viikossa eikä jää rahaa mihinkään muuhun.
- Anonyymi
Pennut ei nykyää osa arvostaa mitää eikä nää mitä työtä rahan eteen joutuu tekemään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743032
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191732- 241667
- 271661
- 201620
- 481307
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289- 381283