Kun otit tarkoituksella asennon jossa takamuksesi tuli paremmin esille. Olimme kahdestaan silloin. Tosiasiassa se on ollut aistittavissa jo pitempään, mitä molemmat tunnemme toisiamme kohtaan. Tämä naiselle.
Tiesin sen silloin
10
1513
Vastaukset
- Anonyymi
Että sellaiset fantasiat sieltä : D
- Anonyymi
Ja minkähänlainen se asento oli?
- Anonyymi
Vasen kannikka nousi noin 1mm ylös ja oikean kankun laskiessa about 0,5 mm. Selkä oli aavistuksen notkolla, kaula pitkänä sekä silmissä utuinen hohde. ou jee
- Anonyymi
Ja keneltä oli missä hiton päin maailmaa.. ei voi kukaan tietää
- Anonyymi
Minä ainakin tarkoituksella aina peppua korostaen ja esiin tuoden käännyin sulkemaan työhuoneen ikkunan kun oltiin kahden huoneessa
- Anonyymi
Taisit muodokas ottaa viimmeksi sohvalla semmoisen asennon tarkoituksella jossa vilautit minulle pikkareitasi kesäisen hameen alta? En pahastunut näkyä, Uuh.
- Anonyymi
Kyllä mä muistan kun todella nopeasti laitoit jalat yhteen kun huomasit että jäin katselemaan. Olisit antanut mun katsella
- Anonyymi
M-nainen teitkö tämän läpällä? 😄
- Anonyymi
Jaa, mulle vois kyllä yx M-nainen tehdä tuon niin halutessaan. Ei kyllä olla koskaan missään kahden.😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, mulle vois kyllä yx M-nainen tehdä tuon niin halutessaan. Ei kyllä olla koskaan missään kahden.😌
Pelkkä läppä enintään merkiksi että ollaan palstoilla... tulihan sitä samalla zoomattua👀
Sori siitä....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076