Siis kuka on tämä elina korhonen gmailissa ihminen jonka sähköposti jää pyörimään vaikka sen erittää laittaa roskapostiin. Jotain kauppaa ja väittää että lähetys ei tule jos ei maksa maksua.
Helvetti kun tälläset jää vainoomaan eikä niitä saa pois sähköpostista eikä roskapostista.
Elina korhonen
4
1256
Vastaukset
- Anonyymi
Hakis keskusteluapuu,ku koulus ja töis ei voi laitteita pitää auki ku kuunnellaan ja tehdään hommia opiskellen.Tasa-arvolaki voimassa lukee ennenkuin omiaan uneksuu.
- Anonyymi
Äitienpäivänä muorit vois unohtaa perhepiirinsä on muitakin miehii äitinä juhlimaan.
- Anonyymi
Elina Korhonen on mun uskollinen fascekamu, tummatukkainen nainen, kirjoittaa suomea, vähän jäi kiinni, kun puhutteli minus "mies" , minulla tuikitavallinen suomalaisen naisen nimi.Paljaistui siis ehkä ulkolaiseksi rikolliosliigaksi tai jotain vastaavaa. , Kurjaa, kun tuollaisia viestejä ei saa pois facesta tai en minä ainakaan saa.
- Anonyymi
Ja tuo pommittaa tarjoamalla ennustuksia ja käskee soittamaan. soitto tapahtuu napauttamalla viestin lopussa olevaa puhelimen kuvaa eli voisi helposti painaa vahingossa. Sain nyt ylllättäten estettyä ja poistettua keskustelun, aikaisemmin ei ole onnistunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 671078
- 75971
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813