Eli siis taas alkaa koulussa lähiopetus ja tuli taas mieleen aikaisten aamujen herätykset. Etäopetuksessa oli helppoa kun sai nukkua 2 tuntia pidempään, mutta bussimatkat vievät aikaa eli nyt tarvisi taas herätä n. 06:00. Aamulla sängystä nouseminen kuitenkin vaikeaa ja usein vain laitan herätyksen soidessa sitä kokoajan n. 10 minuuttia eteenpäin ja silloin 06:50 viimeistään pakotan itseni pois sängystä ja teen kiireellä kaikki aamurutiinit. On se kai lämpimässä sängyssä kiva olla ja nukkua mutta tarvitsisi aikaisemmin herätä ja kun aamulla ei oiken mieti sitä tulevaa että pitää sitten tehä aamurutiinit kiireellä ja näin... Eli siis millä saisi itsensä oikeasti nousemaan sängystä ja heräämään. Olen kokeillut laittaa puhelinta vähän kauemmas metrin-parin päähän pöydälle, ei auttanut kun hain aamulla vain puhelimen viereen ja taas uusia herätyksiä. Liian kauas ei viitti laittaa että varmasti herää ääneen. Koittanut myös laittaa johonkin vaikeaan paikkaan puhelimen mutta ei vaan ole auttanut. Kun vaikka 22:00 menisi nukkumaan, silti ehtisi nukkumaan "vain" 8 tuntia ja siitä vielä pois se ettei nukahda usein heti ja kun kaikkea tapahtuu usein vielä niihin aikoihin niin vaikea mennä aikasin nukkumaan ja kun itse tarvitsen aika paljon unta että on oikeasti virkeä, n. 8-9 tuntia. Eli siis, millä saisi itsensä heräämään?
Aamulla herääminen
Anonyymi
0
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299