Palaute Gigantin toimituksesta ja asiakaspalvelusta.
Tilasimme 19.1 Gigantista jääkaapin, pakastimen, astianpesukoneen, lieden ja keittotason. Toimitus piti olla 11.2, jolloin saapuukin kuitenkin vain jääkaappi ja pakastin loput piti saapua kuukauden päästä. Saimme lieden ja keittotason 11.3. Astianpesukoneen kohdalla jo sovittu toimitus muuttui vielä kolme kertaa ja sen saimme lopulta 19.3. Ennen toimitusta asiakaspalvelusta luvattiin hyvitys chat palvelussa. Asiakaspalvelu soitti meille ja meidän piti sopia hyvitys kuin luvattu, mutta asiakaspalvelu siirsi asiaa, asiakaspalvelusta sanottiin, että jutellaan uudestaan, kun astianpesukone on toimitettu. Ihmettelimme silloin, miksei hyvityksestä voitu sopia saman tien. Lopulta toimituksen jälkeen asiakaspalvelusta soitettiin ja sanottiin ettemme saa hyvitystä. Meistä tuntui, että meitä huijattiin hyvitys asiassa.
Gigantin asiakaspalveluun olemme tyytymättömiä ja useista lupauksista huolimatta toimitukset eivät toteutuneen sovitusti. Vaikka toimitus oli sovittu tietylle päivälle eikä esim. Astianpesukone ollut edes kuljetuksessa, niin ei siitä meille edes vaivauduttu ilmoittamaan vaan jouduimme itse ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun asian selviämiseksi.
Gigantin asiakaspalvelun ja kotiinkuljetuksen kokemus
6
3281
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla on kuitenkin mennyt paremmin kuin eräällä toisella, koska ilmeisesti kaikki tilaamasi laitteet ovat olleet kunnossa ja toimineet.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/13090212/gigantti-ei-rahoja-takaisin-jos-tuote-viallinen- Anonyymi
Ei tämä ole uutta.
Meidän TV ei toiminut uutena ja odotimme viikkoja.
Vihdoin ilmestyi asentaja ja alkoi tutkia uunia vaikka TV oli käyttö kelvoton.
Taas aika kului ja loppujen lopuksi uusi taulu TV.
Mutta voi niitä yhteen otto pyyntöjä niitä oli lukematon määrä.
Eikä siinä vielä kaikki mutta jatkan myöhemmin.
Hyvää kevään jatkoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä ole uutta.
Meidän TV ei toiminut uutena ja odotimme viikkoja.
Vihdoin ilmestyi asentaja ja alkoi tutkia uunia vaikka TV oli käyttö kelvoton.
Taas aika kului ja loppujen lopuksi uusi taulu TV.
Mutta voi niitä yhteen otto pyyntöjä niitä oli lukematon määrä.
Eikä siinä vielä kaikki mutta jatkan myöhemmin.
Hyvää kevään jatkoa."TV oli käyttö kelvoton.
Taas aika kului ja loppujen lopuksi uusi taulu TV.
Mutta voi niitä yhteen otto pyyntöjä niitä oli lukematon määrä.
Eikä siinä vielä kaikki mutta jatkan myöhemmin.
Hyvää kevään jatkoa."
Opettele nyt edes krijoittamaan!!
Vitun luuseri!
Köyttökelvoton on yhdyssana, taulu-tv on yhdyssana. Yhteenottopyyntö ei edes ole yhdyssana (vai nyrkeinkö ajattelit selvittää asiasi).
Kun lusikalla antaa ei voi kauhalla louhia...
HEITÄ VITUN RUNKKARISPEDE VOLTTIA!
- Anonyymi
Jossakin vaiheessa tulet huomaamaan, että saamasi laittteet ovat edellisen asiakkaan viallisina palauttamia maanantaikappaleita. Pääset "asiakaspalvelun" kanta-asiakkaaksi muutamaksi vuodeksi.
Sitä saa mitä tilaa! Kannattaa opetella Googlen käyttö ennen tilaamista. - Anonyymi
Minä ostin vasta uuden läppärin Gigantista. Myyjä oli melko ylimielinen ja yritti kaupata meille paljon kalliimpia laitteita sillä verukkeella, että tämä valitsemani laite on ihan peruskone, joka vanhenee pian. Katsottiin sitten yhdessä muka toista vaihtoehtoa, mutta sellaista ei asettamissani raameissa löytynyt. Yritti vielä kaupata virustorjuntaa ja ihmetteli, kun ei ilmaiseksi kelpaa (kokeilujakso). Sanoin kyllä, että minulla on jo virustorjuntaohjelmisto. Puhui vielä puhelinliittymistä, mutta nauroi vähän ivallisesti, kun kuuli, että meillä on halvimmat mahdolliset 4 G -liittymät. No, sain kaupat tehtyä, mutta mietin kyllä jatkossa, mistä laitteeni ostan.
- Anonyymi
Samankaltaisia kokemuksia! Surkeaa asiakaspalvelua ja todella epäammattimaista toimintaa. Olen odottanut astianpesukonetta melkein kuukauden ajan. Ensin kone oli mennyt kuljetuksen aikana rikki, jonka jälkeen luvattiin järjestää uusi kuljetus. Samaa konetta ei kuitenkaan enää ollut saatavilla. Viimein löytyi vastaava astianpesukone ja kuljetus sovittiin sellaiselle päivälle, joka aikatauluuni sopi. Seuraavaksi kävi kuitenkin ilmi, että kuljetuspäivä oli merkattu väärin. Soitin jälleen kerran Gigantin asiakaspalveluun ja minulle sanottiin, että kyseessä oli virhe ja astianpesukone toimitettaisiin 28.4. kuten oli sovittu. Tänään soitin taas asiakaspalveluun ja kuulin, ettei toimitus onnistukaan tämän päivän aikana. Olen järjestänyt jo kaksi kertaat työni niin, että pystyn olemaan etänä sekä ollut Giganttiin yhteydessä uudelleen ja uudelleen. Joka kerta minut on kohdattu asiakaspalvelussa ylimielisesti ja töykeästi. Ainoa kompensaatio, jonka olen pyynnöistä huolimatta saanut, on 20 € lahjakortti Giganttiin. Olen pyytänyt myös yrityksen asiakaspalvelun esihenkilön yhteystietoja, mutta niitä ei ole annettu minulle. En aio enää koskaan ostaa mitään Gigantista enkä suosittele tämän yrityksen palvelua kellekään. Yritys on epäluotettava ja koen, että asiakaspalvelun ammattitaito ja koulutus/perehdytys on riittämätön. Asiakasta ei arvosteta eikä virheistä oteta vastuuta. Älä osta Gigantista mitään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229