Onko olemassa kirjaa jossa käsiteltäisiin perusteellisesti taikatemppujen taustalla olevaa tiedettä? Jotkut luodin hampailla sieppaamis -temput on tietysti osoitettu huijaukseksi mutta paljon on jäänyt myös itselle hämäräksi miten temppuja on tehty.
Taikatemppujen debunkkausta?
6
681
Vastaukset
- Anonyymi
Vanhoista tunnetuista tempuista on kirjoitettu, mutta taikurit eivät paljasta niitä temppuja, joita he käyttävät esiintyessään.
- Anonyymi
Hyllystä löytyy kirja nimeltä "Ajattele kuin mentalisti", en ole vielä lukenut joten en tiedä onko sillä relevanssia tähän aiheeseen.
- Anonyymi
Olen nähnyt kuvasarjan, jossa joku Fogel sieppasi pienoiskiväärin luodin hampaisiinsa.
Artikkelissa myös kerrottiin, että monelle yrittäjälle on käynyt kalpaten tempunkassa.
Asia voitaisiin todistaa, tai kumota hyvin nopealla videokameralla.
Luulen, että luoti on ollut valmiina hampaiden välissä ja ammuttu paukkupatruunalla ja näyttelijä vain mutristi suutaan laukausen kuultuaan ja luoti oli hampaiden välissä.
Helppo nakki, jos ampuja itse ei saa ladata asetta ja tarkistaa patruunaa.- Anonyymi
Uskon sitten, kun kaveri täyttää suunsa luodeilla, kun tällaisella ammutaan:
https://www.youtube.com/watch?v=7iyp4SbG5cc
Onhan noita korttitemppukirjoja. Ja netistä varmaan löytyy kirjoja muistakin isommista taikatempuista.
Maallikolle kai riittää, että mitään oikeaa TAIKAtemppua ei olemassakaan.
Siksi taikatemput onkin tylsiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337