Hei! Olen päälle 30 v mukava mies Täält Uudeltamaalta. Olen viimeaikoina ollut vähän yksinäinen, koska ei ole ketään kavereita ja tuttuja. Ajattelin jos täältä löytäisi. Oon töissä arkipäivisin. mutta työajan ulkopuolella ei ole sitten ketään jota vois tavata. Tykkään välillä urheilla ja käydä erilaisissa tapahtumissa. Olisi kiva löytää täältä Uudeltamaalta kavereita.
Oisko täälä kaveria mulle?
7
99
Vastaukset
- Anonyymi
Nykyään on aikuisena vaikea tutustua ihmisiin. Olen huomannut että kaikilla on omat piirit ja omat kaverit jo. Mutta en halua luovuttaa. Oisko ketään ihmistä samas tilantees joka kaipais uutta kaveria?
- Anonyymi
Hiljasta meinaa olla.. en tiedä oikee mistä nykyää saisi kavereita. ite käyn töissä mut en ole sielä tutustunut vielä ja ois kiva löytää tämän palstan kautta uusia ihmisiä.
- Anonyymi
Niin eikö ketään ole kaveria vailla?
- Anonyymi
Ok, 26 v mies etsii myös kavereita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, 26 v mies etsii myös kavereita.
mistäpäin olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mistäpäin olet?
Hei, asun Salossa.
- Anonyymi
Niin mistä nykyää saisi kavereita? Asun Uudellamaalla.. harrastuksia mulla ei sillain ole.. käyn lenkillä mutta en tunne vain ketää.. olisi kiva tutustua ihmisiin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279