Missä ja miten leikkauttaisitte ? Olen nyt niin sekaisin näistä eri silmäasemien mainoksista, että ihan pakko kysyä, kun autolla ei ole enää varmaa ajaa hämärässä.
Olin jo kallistumassa Pihlajalinnan "laserleikkaukseen" kun luin SilmäExperteiltä , että leikkauksessa käytetään ultraääntä (ns. fako-tekniikka), eikä laseria niin kuin usein virheellisesti luullaan, mitä eroa näillä sitten on ? Jos näin on, saako tällaiseen leikkaukseen palveluseteliä ? Tai millaisen leikkauksen kunnallinen palveluseteli yleensä kattaa ? Ja mistä eri vaihtoehdoista parantuminen on nopeampaa ?
Jos teillä olisi harmaakaihi
6
633
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy terveysasemalta.
- Anonyymi
Hyvä neuvo! Oma kunnan terveysasemalta saat tietää, kuinka juuri teillä päin toimitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä neuvo! Oma kunnan terveysasemalta saat tietää, kuinka juuri teillä päin toimitaan.
Meilläpäin eli pääkaupunkiseudulla toimitaan siten , että soitetaan ensin tervarin keskukseen tai infoon ja selitetään tarve kaihileikkaukseen ja palveluseteliin. Sitten mennään ensin tervarin lääkärille, joka tekee simppeleitä näkökokeita ja siitä lähtee lähete itse silmälääkäriin, jonka kanssa vasta tehtäneen varsinaiset suunnitelmat. Koronavuosien takia jonot on ennestään pitkät, useita kuukausia, ehtii näkökin varmaan huonontua kaihista. Eikä palveluseteli silti ole varmaa.
Yksityinen leikkaa vaikka heti seuraavalla viikolla. Ja Suomessa vielä totutellaan Soteen, huh huh ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meilläpäin eli pääkaupunkiseudulla toimitaan siten , että soitetaan ensin tervarin keskukseen tai infoon ja selitetään tarve kaihileikkaukseen ja palveluseteliin. Sitten mennään ensin tervarin lääkärille, joka tekee simppeleitä näkökokeita ja siitä lähtee lähete itse silmälääkäriin, jonka kanssa vasta tehtäneen varsinaiset suunnitelmat. Koronavuosien takia jonot on ennestään pitkät, useita kuukausia, ehtii näkökin varmaan huonontua kaihista. Eikä palveluseteli silti ole varmaa.
Yksityinen leikkaa vaikka heti seuraavalla viikolla. Ja Suomessa vielä totutellaan Soteen, huh huh !
- Anonyymi
Yksityinen leikkaa vaikka heti seuraavalla viikolla. Ja Suomessa vielä totutellaan Soteen, huh huh ! - Anonyymi
Yksityinen leikkaa vaikka heti seuraavalla viikolla. Ja Suomessa vielä totutellaan Soteen, huh huh !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132