Presidentti näyttää miten paljon puhuttua palveluseteliä käytetään.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006084076.html
-kun kaikki on ilmaista, niin mihin rahaa tarvii. No voihan niitä vaikka sitten tiputella huvikseen. Kas kun ei joku demari tullut korvaan kuiskutteleen ja samalla ottaa viiskymppinen, demareille kun raha käy. Jos olisi Riku Aalto ollut, ei olisi kauaa viiskymppinen ollut näkösällä.
Kokoomustaustainen Niinistö on ollut aikoinaankin toimiessaan vuosina 1996-2003 valtionvarainministerinä, tunnettu tiukasta talouskuristansa. Tosin Suomessa elettiin silloin 1990- laman jälkeisten säästöjen ja leikkauksien parissa.
Presidentti Niinistön esillä oleva € 50,- seteli rintataskussa mielestäni oli huomautus Demari -Rinteelle, että Suomessa ei aleta tosta noin vaan € 100,- vappusatasia jakamaan, vaan ne puolitetaan.
Kyllä Antin nyt pitää panna paremmaksi ja laittaa samoin vappusatanen esille.
Kun entisen Neuvostoliiton presidentti edusti maataan Afrikassa hattu väärinpäin päässään, niin pian presidentti vaihtui Neuvostoliitossa, miten meillä Suomessa?
Vai sujaiitko Antti viiskymppisen kottina ?
Rinnehän lupasi kaikille pienituloisille satkun palkankorotuksen, antoi nyt jo Saulille viiskymppiä kottia.
Niinistö on kamreeri, ei siitä pääse eroon
1
<50
Vastaukset
HO HOO, HO HOO!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612280En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141494Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 121118
- 1061101
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91064- 20989