Oletteko ikinä varastaneet?

Anonyymi

Nyt aivan kaameet omatunnon tuskat kun tuli yhden talon pihasta vietyy yks pyörä ku oli pakko päästä kaupungille ja oma pyörä jälleen paskana. Vääntelin ja kääntelin sitä vaijerilukkoa nii se meni paskaks lopulta ja ilman sen kummempia miettimisiä lähdin. Pyörä tietysti jäi kaupungille. Ei mikään halpa pyörä.

En aio tunnustaa mut tunnen sen omistajan joten kuten. Oletteko te ikinä varastaneet mitään ja en siis tarkoita mitään pikkurahaa äitinne käsilaukusta vaan ihan jotain vähän kalliimpaa tavaraa ja kaaduttiko yhtään sen jälkeen. Oon täs nyt itteeni koittanut saada ryhdistäytyy sillä et oon miettinyt et on se omistajakin varmasti jotain laitonta elämänsä aikana tehnyt.

2

62

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joskus tuli varastettua kiusaajan kännykkä ja hieman laiteltua ilkeitä viestejä sen kiusaajan tyttöystävälle johon muuten olin tai olen itsekin ihastunut ja ystäville. Sitten kiltisti palautin puhelimen huomaamattomasti pulpetin kannen alle ja naureskelin tempulleni. Aika voimakas muuten oot jos käsin vaijerilukon rikki vääntelit. Itse oon oman pyörän vaijerilukon rikkonut kun avain oli hukassa ja kyllä minun käsivoimilla se oli hankalaa vaikka oli isot pihdit apuna. Painoakaan ei pahemmin ollut jota olisin voinut hyödyntää.

• Anonyymi

Se vaijerilukko vaikutti aika halvalta paskalta. Varmaan alle vitosen lukko. Mut kyllä jotkut vaijerilukot vaatii ihan voimapihtejäkin että murtuu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3042
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2911
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1742
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1671
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1630
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1289
    10. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    Aihe