Hei. Olen 30 v. Mies. Olen kärsinyt oudoista oireista parisen viikkoa. Ponnistaessani vessan pytyllä oikealle ohimon alueelle ilmestyi kipu joka kesti viikon putkeen. Aamusta iltaan. Kipu siis selvästi ponnistuksen provosoima. Kipu ilmestyy samaan kohtaan aina välillä uudestaan. Kivusta siirryin suoraan huimaukseen ja päässä tuntuu aivan kuin olisi painetta. Vessakäynnit ovat ruvenneet ahdistamaan koska pienikin ponnistus tuntuu aiheuttavan huimauskohtauksen, oikein silmissä sumenee. Huimausta esiintyy pitkin päivää myös muulloinkin mutta pahimmillaan tulee kun joutuu ponnistamaan. Lisäksi takaraivo tuntuu välillä oudosti puutuvan
Onko kohtalontovereita? Mitä tämä voi olla?
Lisään vielä että olen aiemmin ollut terve kuin pukki.
Lääkärissä käyty, leipiintyneen oloinen lääkäri määräsi alle 5 min tapaamisen jälkeen buranaa ja siinä se. En uskalla edes salille mennä enää koska pelkään pyörtyväni sinne.
Onko jollain ollut samanlaisia oireita ja on selvinnyt vaiva?
Ponnistuksesta huimaus ja pääkipu
Anonyymi
0
860
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327