Minulle määrättiin Zidoval geeliä 7,5mg bakteerivaginoosin hoitoon (5pvä:n kuuri).
Tänään pitäisi laittaa ensimmäinen puikko.
Olen lukenut nuo ohjeet 10 kertaan, mutta muutana kysymys olisi, jos joku tietäisi ja osaisi auttaa :).
Elikkä kun siinä kuvassa näkyy ja ohjeessa sanotaan, että pidä täytetty putkilo pystyssä ja silti selälteen helpoin laittaa, silloinhan joudun kääntämään sitä toiseen asentoon kuin pysty asentoon??
Ja ihmetyttää se, että pitääkö mun maata sängyssä pitkänki aikaa, ettei voi nousta ettei geeli valu ulos?
Onko jotain, että käyn kusella ja sitten laitan sen ja milloin sitten voi mennä seuraavan kerran vessaan?
Oon ehkä tyhmä, mutta pelottaa tuon laittaminen ja pakko kysyä.
Ihana jos joku osaisi kertoa.
Miten itse olette laittaneet sen.
Pystyssä en voi puikkoa pitää jos selälteen meen ja sitäkä työnnetään sitä mäntää niin kauan ku ei enää mene., muttei aleta runnomaan sitä??
Kiitos.
Zidoval geelin laittaminen ym.. APUA
Anonyymi
1
406
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ymmärsin oikein, niin voit seistä ja laittaa sen putkilon emättimeen ja sitten painat männästä rasvan sisääsi. Yleensä tapana on laittaa se kun menee nukkumaan, niin ei heti valu pihalle. Aamulla laita pikkareihin pikkuhousunsuoja, sillä jossain vaiheessa sitä valuu ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249