Aikaisemmin mies oli ihan OK, mutta yhtäkkiä käytös alkoi muuttua.. tuli raivokohtauksia ja nimittelyä tyhmäksi ja kusipääksi. Kaikki oli hyvin, mutta nyt haluaa olla itsekseen. Sanoo,ettei ole aikaa mulle ja on aivan raivona jos yritän soittaa. Sanoin, erä haluan tietää mikä hänellä on ja auttaa. Miten yksi puhelinsoitot voi saada toisen noin suunniltaan?. Sanoi, että hän ottaa yhteyttä kun hänelle sopii mutta minä en saa. Mitä ihmettä.. ollaan oltu yhdessä yli kymmenen vuotta ja ikääkin on jo yli 50
Mies on tullut ilkeäksi
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikuttaisi siltä, ettet ole ainut nainen miehelle. Moni suuttuu, kun kylässä on toinen nainen ja toinen soittaa.
Seuraavalla kerralla kun mies soittaa sinulle, hän lienee mielinkielin ja pyytelee suuttumustaan anteeksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 671078
- 75971
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813