22.4.2021
Sanalastuja 3
Sana 18
Kalmo
Sain tänään sanan ”kalmo”, joka merkitsee kuollutta ruumista. ”Kalmoa” ei juurikaan käytetä, mutta esim. ”kalmisto” eli ”hautausmaa” on jo tutumpi sana kuten myös ”kalmanhaju” eli ”kuolemanhaju”.
Kaikkihan me kuolemme, joten siitä ei nyt ole kysymys, vaan siitä, että lopunaikana tulee Raamatun ilmoituksen mukaan kuolemaan hyvin paljon ihmisiä sotien, nälänhätien ja ruttotautien takia. Tästä voi lukea tarkemmin Ilmestyskirjan luvussa 6. Me olemme lähestymässä tätä aikaa.
Kyse on myös siitä, että joitakin merkittäviä henkilöitä tulee kuolemaan lähiaikoina. Olen nähnyt ainakin kaksi eri profetiaa, joiden mukaan Yhdysvalloissa tulee kuolemaan kaksi tunnettua poliitikkoa tämän kevään aikana.
Kyseessä voi olla myös viittaus minun kuolemaani, joka ei tule ihan lähiaikoina, mutta kuitenkin niin, että en elä hyvin pitkäikäiseksi, vaan minut otetaan pois tehtäväni suoritettuani.
Kalmo eli kuollut ruumis
3
60
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö voisi laittaa nämä yhteen samaan keskusteluun, vaikkapa "Pihon profetiat"?
- Anonyymi
Eli kierosti, viittaat, biben ja kamalan kuolemaan ja sitten pasuuna nousee takaisin?
ja vielä kierompi, eli olet sitten se, Tukholman Profeetta joka otetaan kotiin!
Miksi et suoraan sano, mitä aivoittelet!
"Kyseessä voi olla myös viittaus minun kuolemaani, joka ei tule ihan lähiaikoina, mutta kuitenkin niin, että en elä hyvin pitkäikäiseksi, vaan minut otetaan pois tehtäväni suoritettuani."
En ole 100% varma, mutta 99.999% että et ole!
älä turhia haikaile, saatat vain itsesi suuriin vaikeuksiin, jos ja eli kun ei mitään tapahtudu!
En tiedä, miksi, mutta minulla on "haju" että olet Jumalan A. suunnitelman ohi mennyt eikä se ollut, suuri ja mahtava , eikä presidentti eikä profeetta eikä mikään, tämän kaltainen.
Joten, pleeease ole hiljaa ja paikallasi, ja odota Herraan.
se on riittvä että pelastat sielusi.
Kiit' tästä Herraa. - Anonyymi
Onko piholla profetioita mistään tulevista uusista naku voimisteluleffoista luulen että olet niissä asiantuntevampi kuin näissä metsään menneissä arvauksissasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262233
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161554Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut118963Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333893