Todettu epäluotettavaksi. Viinahuuto ei toimittanut kaikkia tilattuja tuotteita. Rahti meni kuitenkin täytenä vajaasta lastista.
Eivät vastaa sähköposteihin.
Älkää tilatko, Viinahuuto perseilee.
Muitakin on.
Varokaa Viinahuutoa
6
873
Vastaukset
- Anonyymi
Minultakin puuttui 1l. grant's viski pullo lähetyksestä. Rahat kyllä kelpasi....lähetyslistassa oli vedetty viiva kyseisen tuotteen kohdalle. Eivät vastaa sähköpostiin...
- Anonyymi
Samoja kokemuksia lukenut jo vuosia ja aina ihmetellyt miksi sieltä tilaatte? Tietämättömyys kai syynä. Jotkut joutuneet odottamaan tyyliin 2 kk tilaustaan. Huh huh täytyy hattua nostaa, ei mun hermot ja kärsivällisyys riittäis tilata tuolta. Hinnatkaan mitään halpoja joten ihmetyttää.
- Anonyymi
Niin hävis toinen laatikko siideriä varokaa tätä firmaa
- Anonyymi
Mites tuo viinikauppa.com, tilauksen saaminen kesti pari kuukautta ja vihdoin kun nyt tuli, niin puolet tuotteista ihan vääriä.
Voiko tuotteet palauttaa, saako rahat takaisin?- Anonyymi
Eikös niillä lue siellä että saavat mielivaltaisesti vaihtaa tuotteita kysymättä?
- Anonyymi
Olen kuullut että joistain muista paikoista ovat saattaneet hyvityksenä lähettää uuden tuotteen /tuotteet mutta ei kai niitä edellisiä nyt todellakaan takas rahdata :D
Sehän maksaa niille paljon enemmän kun että vaan lähettävät uuden. Tai eivät lähetä yhtään mitään :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642723
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229