Svimme että mies hakee vapuksi lapset meille, saisin siivousapua. Nyt kuitenkin heidän äitinsä haluaa että lapset ovat kotona ja äitienpivän myös. Minusta se ei käy, meillä on muuta menoa sitten seuraavina vapaina, joten nyt tai ei sitten ollenkaan. Minua ei koskana kuunnella, ja olen kuitenkin lasten äitipuoli joka välittää ja kasvattaa.
Kyllä minä määrään millon lapset tulee ei entinen äiti.
Ei voi kuvitella että hän ohjaa meitä miten ollaan ja mitenmennään.
Äitienpäivä on minullekin eka kun viime vuonna tapasin lasten isän, joka halusi muuttaa mun kanssa, ja sanoi että olen hyvä äitipuoli. JOten jos minä sanon että alspet tulee vappuna ja itienpäivänä niin miski se ei kävisi entiselle äitdille, häbellä ei ole oikeutta määrittää millon oteteaan,mesen teemme. Siirtäkööt itse omia menoja, me ei voida kun oeln jo sopinut että mennään mökille mun lasten kanssa, ne ovat tärkeimmät kuin ylimÄäräiset lapset jotka tulee ja menee ja tulee,
Vappu tulee ja äitienpäivä
7
104
Vastaukset
- Anonyymi
Vappu tulee ja äitienpäivä, sovimme että nainen hakee vapuksi lapsensa meille, saisin pihansiivous apua . Nyt kuitenkin heidän isänsä haluaa että lapset ovat kotona ja Vapun myös. Minusta se ei käy, meillä on muuta menoa sitten seuraavina vapaina, joten nyt tai ei sitten ollenkaan. Minua ei koskana kuunnella, ja olen kuitenkin lasten isäpuoli joka välittää ja kasvattaa.
Kyllä minä määrään millon lapset tulee ei entinen isä .
Ei voi kuvitella, että hän ohjaa meitä miten ollaan ja mihin mennään .
Vappu on minullekin eka kun viime vuonna tapasin lasten äidin , joka halusi muuttaa mun kanssa, ja sanoi että olen hyvä isäpuoli. JOten jos minä sanon että alspet tulee vappuna , niin miksi se ei kävisi entiselle isälle , hänellä ei ole oikeutta määrittää millon oteteaan, minä sen määrään mitä teemme. Siirtäkööt itse omia menoja, me ei voida kun olen jo sopinut että mennään mökille mun lasten kanssa, ne ovat tärkeimmät kuin nämä naisen lapset jotka tulee ja menee niin kun tykkäävät. - Anonyymi
Pankaa ranskalaiset ja rostipotut uuniin kevytkastilla niin saatte pottumuusia.
- Anonyymi
Just ja juokaa viinaa, niin tuntuu helpommalta, kännissä ei tressaannu.😃
- Anonyymi
Entä sitten , tuleehan Vapun ja äitienpäivän jälkeen juhannus, haloveen, pyhäinpäivä, isäinpäivä, itsenäisyyspäivä, joulu , uusi vuosi ,loppiainen ja pääsiäinen ym.
- Anonyymi
Ramadaa vietetään just nyt.
- Anonyymi
Äitipuolena minä päätän koska miehen kersat tuelvat. En suvaitse että meillä ne on joka juhlapyhä, vaan mietin aina kannaltamme mikä olisi parasta. Lasten äiti on velvollinen joustamaan ja hoitamaan omansa, minä sanelen. Siitä tulee usein riitaa, mutta minä puseken ja vaadin että tehdään kuin sanon.
Jos meille tulee menoa, niin emme voi otta kersoja mukaan, ei mahduautoon.
Äitipuoli on tärkeessä roolissa ohjatakseen kahden perheen asioita, se vaatii paljon ja topakkaa asennetta, mutta kun kukaan muu ei pysty niin mun on pystyttävä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äitipuolena minä päätän koska miehen kersat tuelvat. En suvaitse että meillä ne on joka juhlapyhä, vaan mietin aina kannaltamme mikä olisi parasta. Lasten äiti on velvollinen joustamaan ja hoitamaan omansa, minä sanelen. Siitä tulee usein riitaa, mutta minä puseken ja vaadin että tehdään kuin sanon.
Jos meille tulee menoa, niin emme voi otta kersoja mukaan, ei mahduautoon.
Äitipuoli on tärkeessä roolissa ohjatakseen kahden perheen asioita, se vaatii paljon ja topakkaa asennetta, mutta kun kukaan muu ei pysty niin mun on pystyttävä.Isäpuolena minä päätän, koska naiseni kersat menevät ja tulevat. En suvaitse, että meillä ne on joka juhlapyhä, kun muutenkin asuvat minun asunnossani, vaan mietin aina kannaltamme mikä olisi parasta. Lasten isä on velvollinen joustamaan ja hoitamaan omansa, minä sanelen. Siitä tulee usein riitaa, mutta minä pusken ja vaadin ,että tehdään kuin sanon.
Jos meille tulee menoa, niin emme voi ottaa naiseni kersoja mukaan, ei mahdu mukaan , auto minun ja minä päätän..
Isäpuoli on tärkeessä roolissa ohjatakseen kahden perheen asioita, se vaatii paljon ja topakkaa asennetta, mutta kun kukaan muu ei pysty niin mun on pystyttävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748