Mitä minun pitäisi ateistien mielestä tehdä, kun tunnen itseni jatkuvasti syntiseksi ja epäonnistuneeksi ihmiseksi?
MNUN PITÄISI TEHDÄ
16
<50
Vastaukset
Näillä ohjeilla pääset jo pitkälle.
””Älä tee muille sitä, mikä sinusta on pahaa.”
”Jos minä en ole itseäni varten, ketä varten sitten olen? Jos minä olen vain itseäni varten, mikä minä olen? Jos ei nyt, niin milloin?”- Anonyymi
Varaa aika terapiaan.
- Anonyymi
Niin kuin te ateistit teette jatkuvasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ollut tarvetta, mutta aloittajalla selkeästi on. Voihan hän erityisesti kysyä voisiko saada terapeutin joka on ateisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinuun ei näköjään ole uponnut kampanja "Järki hoi älä jätä - menemättä terapiaan."Ainakin Helsingissä kampanja on ollut pitkä ja näkyvä mm. joukkoliikenteessä, varmaan muuallakin Suomessa.
Jos mikä on typerää, niin se että ei mene terapiaan, (jos sitä tarvitsee), häpeän takia. Raamattu ja jumalharha eivät ainakaan auta jos mieli on järkkynyt.
- Anonyymi
Olet varmaan syntinen ja epäonnistunut ihminen en tosin tiedä mitä synti tarkoittaa mutta ehkä sinun kannattaa katsoa peiliin ja muuttaa elämäntapasi sellaiseksi että moisia tuntemuksia ei tule .
Itse näin ateistina tunnen olevani ainutlaatuinen ihminen koko maailmankaikkeudessa toista identtistä ei löydy se on aika saavutus ensimmäisen voittoni sain kun kukistin miljoonia muita siittiöitä kilpauinnissa munasoluun joten olen lähtökohtaisesti jo mestarismies siitä on ollut hyvä jatkaa ... - Anonyymi
Tietenkin pitäisi tajuta että tarpeton syntikäsite on luotu juuri syyllistämistä varten.
Vapahtaja olet sinä. Älä enää usko uskonnollisia satuja. - Anonyymi
Muutama uusi rekisteröity nimimerkki niiden entisten epäonnistuneiden hahmojen jatkoksi ja riitely niillä vähintään 20 tuntia joka päivä piristää aina.
👍 - Anonyymi
Kiitos kysymästä. Minusta sinun ei tarvitse tehdä mitään erityistä. Elät vain tunteittesi kanssa niinkuin ennenkin. Jos kuitenkin haluat tehdä jotain tuon lisäksi, niin ehkä voisit tehdä ajatusharjoituksia, joissa keskityt vähemmän itsesi pohtimiseen. Ajattele vaikka luontoa.
- Anonyymi
En ole ihan varma mitä tarkoitat edes sanalla synti, kun sekin vaihtelee ihan miten sattuu. Mutta käyttäisin itse määritelmää Jumalan tahtoa vastaan rikkomista.
Näin ateistina minulla ei ole tuollaista, koska en lähtökohtaisestikaan usko Jumalaan jonka tahtoa vastaan voisin rikkoa.
Mutta jos olet tehnyt pahaa muille, niin heille kannattaa olla parempi henkilö. Jos tunnet itsesi takia asian, niin sinun olisi hyvä opetella rakastamaan itseäsi.
Yleensä muiden auttaminen parantaa oloa. Olemmehan kuitenkin sosiaalinen laji, joilla yhteiselo on oleellinen osa selviytymistämme. Kannattaa alkaa pienillä askeleilla parantamaan oloa. Yleisesti olo paranee myös jos liikkuu päivässä tarpeeksi. Ole ylpeä kaikista pienistäkin asioista joita onnistut tekemään joka päivä. - Anonyymi
Usko synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä.
- Anonyymi
"Usko synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä."
Sinä voit varmaan uida veressä suolissa ja peräsuolen pätkissä jos siitä saat onnen mutta täällä keskustelee sivistyneet ihmiset ihan oikeista asioista eikä mistään woodoo veri kannibaali rituaaleista. - Anonyymi
Älä usko vaan tiedä ettei sitä jumalaa ole, kukaan ei oo nähny.
Ei jumalaa ei syntiä. Eletään ihmisiksi vaan. Siinnä se.
- Anonyymi
Löysää vannetta. Hylkää aitouskovaisuus ja ryhdy liberaaliksi.
- Anonyymi
Jumalaa ei ole olemassa. Älä siis murehdi ja nauti elämästäsi!
- Anonyymi
Ja sitten, mikä on seuraava siirtosi?
mihin meinaat olla matkalla kuppilan lisäksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363797- 122576
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311536- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 821252