Tein talletuksen sinne käyttäen Trustly palvelua. Rahat hävisi ja asiakaspalvelu kyselee englanniksi vaikka piti olla suomalainen asiakaspalvelu. Olen toimittanut kolmeen eri otteeseen tietoja, mm kuitin talletuksesta mutta edelleen rahat on palauttamatta. Trustly ei pysty asiassa auttamaan.
Asiakaspalvelun vastaus:
Ikävä kuulla että palvelu heidän puolelta ei ole ollut kunnollista.
Valitettavasti maksunvälittäjinä emme näe maksusta enempää tietoja, kuin että se on onnistuneesti välitetty kyseiselle kasinolle. Suosittelen olemaan vielä edellisessä viestissä annetun viitteen kanssa heihin yhteydessä.
Ystävällisin terveisin,
Sophia
Payment Agent
Varokaa Nightrush kasinoa!
Anonyymi
4
156
Vastaukset
- Anonyymi
dilan dilan
- Anonyymi
Hei
Maneki casini minulla oli sama ongelma raha meni pankki tililtä ja casinossa ei tullut
Monta kerta kirjoitin supporti mutta ei mitä ei suositele MANEKI CASINO KUSETA- Anonyymi
Tuokin on N1 interactive ltd:n kasino.
- Anonyymi
Se on N1 interactiveen kuuluva kasino.
Jos olet sulkenut tuon puljun jonkun muun kasinon, voi käydä noin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368