Olen viime aikoina huomannut, että vasemman silmän sisänurkan näkökenttä ei yllä yhtä laajalle kuin oikeassa silmässä. Ero ei ole vielä havaittavissa molemmilla silmillä katsottaessa, mutta yksi silmä kerrallaan vertaillessa ero on mielestäni selkeästi huomattavissa. Ikää "vasta" 30-vuotta, mutta miinusta molemmissa silmissä -11 luokkaa. Silmänpaineet mitattu vastikään muuhun liittyneen lääkärikäynnin yhteydessä, jotka olivat molemmissa 12 eli normaalit. Voisiko kyseessä olla kuitenkin glaukooma ja miten tutkimuksiin voi hakeutua? Huomasin muutoksen n. 3 päivää sitten ja nyt pelottaa kauan se on minulla huomaamattani ollut.
Voiko olla glaukoomaa?
Anonyymi
1
177
Vastaukset
- Anonyymi
Hakeudu vaan lääkäriin heti kun voit, turha täällä kysellä. Silmät on kuitenkin aika herkät elimet ja kannattaa tarkistuttaa jos vähäänkään epäilyttää. Jos jotain löytyy niin parempi parantumis mahdollisuus mitä nopeammin hoito alkaa. Enkä halua pelotella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e692223- 1041911
- 1451671
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1051622
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851377- 1191289
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201220Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241170