Yhdeksäs asukuas taloon Sanna Ukkola
Sanna Ukkola
14
177
Vastaukset
- Anonyymi
Sanna oli ylellä mm, aaamu tv juontajana. Nykyään alfa tv.llä
- Anonyymi
Eipä hänestä vielä osaa paljonkaan sanoa. Rauhallinen, hyväkäytöksinen. Kuuntelee.
Tämä on plussaa.
Luojan kiitos, ettei meitä tässä BB:ssä pakoteta katsomaan joitain selkeästi häiriintyneitä miekkosia / naikkosia! - Anonyymi
Hänellä on varmaan suunniteltuna kaikki strategiat ja taustajoukot valjastettu äänestämään. Hänhän laski ne sinitarratkin ja tarrautuu kaikkiin tällaisiin pieniinkin johtolankoihin.
- Anonyymi
Sen mies on Hommafoorumin perustaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen mies on Hommafoorumin perustaja.
Eiii! Kauheeta! Nymmä kualen! 😱
Fiksu nainen ja tuli hyvin juttuun Kellynkin kanssa. 🙂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiii! Kauheeta! Nymmä kualen! 😱
Fiksu nainen ja tuli hyvin juttuun Kellynkin kanssa. 🙂Jostainhan se ne äänet sai, kun oli niin ylivoimainen. Ei se nyt niin hyvä ja erottuva tyyppi talossa ole ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jostainhan se ne äänet sai, kun oli niin ylivoimainen. Ei se nyt niin hyvä ja erottuva tyyppi talossa ole ollut.
Persukatsojat aktivoituneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persukatsojat aktivoituneet.
Niillä on aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jostainhan se ne äänet sai, kun oli niin ylivoimainen. Ei se nyt niin hyvä ja erottuva tyyppi talossa ole ollut.
Farmilta tippui jo aloituksessa eipä ihme kun mitään ei tehnyt kuin suutaan soitteli...
- Anonyymi
Kaunis, kauniimpi, Sanna . ( satiiria)
- Anonyymi
Aivan, ennemin ilman kuin sannan.........
- Anonyymi
Lapsellisia tyyppejä, valavuono ja joku toinen hametyyppi alkoivat pelleillä kun Sanna piti jotain rentoutusjuttua. Onkohan tuo valavuono jossain aineissa koko ajan vai onko se ryypännyt aivonsa narikkaan.
- Anonyymi
Sannakin näyttää ihan ” alan mie.., , naisilta”
- Anonyymi
Sanna voittoon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184