Haluun pois täältä äkkii!!! Oon 12 ja en kestä tätä enää!! Haluisin tehdä itsarink mut mulle on sanottu et se on itsekäs jote joo... . Jos kellää on mitää tietoo miten niin kiitos
Haluun pois kotoo
4
183
Vastaukset
Hei!
Haluatko kertoa, mikä tuon tilanteen aiheuttaa kotona? Löytyisikö lähipiiristäsi joku aikuinen, jonka kanssa voisit asiasta jutella? Toisinaan on myös hyvä odottaa hetki, että mieli on rauhoittunut ja ottaa asia sen jälkeen puheeksi.
Jos tilanne kärjistyy todella pahaksi, voit aina soittaa esimerkiksi lasten ja nuorten puhelimeen, numeroon 116 111.
Numero on ilmainen, ei näy puhelinlaskussa ja siellä vastataan ma–pe klo 14–20 ja la–su klo 17–20
Olet tärkeä! Toivottavasti saatte asiat kotona sovittua!
Markus / Nurmijärven Saapas- Anonyymi
Taas 90% varmuudella tehty tämä aloitus vain reaktioita keräämään. Otapas Pentti 89v nyt ne lääkkeet ja petiin.
Ehkä itsemurha on itsekäs teko, se ei suoranaisesti korjaa mitää ja mahdollisesti aiheuttaa vahinkoa läheisille. Mutta vitut se sinua liikuttaa jos olet kuollut.
Hei !
Onko elämä niin vaikeaa, että todella haluat kuolla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465327Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5461876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748