Mihin näistä kolmeen kuuluu, että onnistuin ratkomaan Rubikin kuution yhden sivun ja itse muutan persoonan heti, kun Kehitysvamma ohjaajat menevät raportti juttuja pitämään eli käytän hyväksi muita Lievästi älyllisesti kehitysvammaisia? Ohjaaja sanoi että Rubikin kuution yhden sivun jos onnistun ratkaisemaan kun olin ymmärtänyt oikein sen mihin sivuun kuuluu esimerkiksi punainen,sininen jne totesi että jos sen saan uudestaan ratkaistua ottaa kuva ja näyttää minun kehitysvamma lääkärille, koska sanoi lievän älyllisen kehitysvamman saaneet eivät kykene tekemään kyseistä ja näki, että osasin selostaa sen todella hyvin
Kehitysvamma/ADHD/ADD vai Asperger eli Lievä autismi
Anonyymi
3
213
Vastaukset
- Anonyymi
ketän ei saa kiusatta eikkä käytää hyväksi jonna
- Anonyymi
Kuten todettua niin kehitysvammaisillakin vaihtelee taitoprofiilit.
- Anonyymi
Minulla on diagnoosi lievästä kehitysvammasta vaikka mielestäni diagnoosi on väärä. Rubiikin kuutiosta olen kerran onnistunut saamaan 2/3 oikein. Autismi on mielestäni oikea diagnoosi. Todennäköisesti myös tarkkaavaisuushäiriö ADHD tai ADD.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309