Openauto. Onko kellään kokemusta, oletteko hankkineet kyseisestä firmasta autoonne istuinsuojia? Ovatkohan ihan merkkikohtaisesti valmistettuja? Laatu? Kuvien perusteella näyttäisivät istuvan eikä hinnatkaan niin vielä yliampuvia.
Kellään kokemusta *Openauton' merkkikohtaisista istuinsuojista?
10
6849
Vastaukset
- Anonyymi
Päädyitkö tilaamaan? Itsekkin noita katsellut.
- Anonyymi
Tilasin automatot Openautosta ja ne olivat luvatunlaiset. Firma oli muutenkin ok.
- Anonyymi
Tilasin penkinpäälliset kyseisestä paikasta. Toimitusaika piti paikkansa (3-4vkoa). Merkki/mallikohtaisesti valmistavat tuotteet. Laatu on suht hyvä, ei ainakaan asennettaessa hajonneet.. Istuvuus ihan ok, mutta vaatii hieman säätöä etupenkkien päällisten osalta.
Hintaan nähden ihan hyvät. Voi olla etten jotain juttua tajunnut asennusvaiheessa, jonka takia eivät istu kunnolla. Nii ja takapenkin päällisessä ei oo keskimmäistä turvavyötä huomioitu mitenkään, nii joutuu ehkä saksia näyttää..🙊
Päivitän tänne jos istuvuus ongelma korjaantuu😁 - Anonyymi
7 paikkaisiin onko kukaan tilannut, kuvat ja sisältöteksti puhuvat 5 paikkaisen puolesta
- Anonyymi
Joo, tilasin tyttärelleni penkinpäälliset...ja tuntuu kestävän....
- Anonyymi
Hyvä firma....
- Anonyymi
Älkää tilatko,huijari
- Anonyymi
Olen tilannut. Toimitus voi hieman kestää mutta hintansa väärtit. Istuvuus täysi 10. Laatu on hyvä. Suosittelen.
- Anonyymi
Penkinpäälliset tulivat pari kuukautta myöhässä, mutta pienen ravistelun jälkeen saapuivat.Hyvin istuvat pienen muokkauksen jälkeen,ja materiaali tuntuu ihan kestävältä.Ei huijari firma,anteeksi aiempi kommentti.
- Anonyymi
Olen tilannut istuipäälliset OPENAUTOSTA, mennyt aikaa yli kuukausi eikä päällisistä ole kuulunut mitään. ÄLKÄÄ TILATKO KYSEISESTÄ VIRMASTA. TUSKIN SAATTE IKINÄ TUOTTEITA
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742972
- 682847
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261612
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269