Sinut on noteerattu. Oon kiinnostunut. Mut en aio tehdä aloitetta. Jos se liekki tuntuu samalla tavalla sulla kun mullakin, sano se. Tee tikusta asiaa.
Sä oot niin karismaattinen että mulla meinaa henki salpaantua kun ilmestyt näköpiiriin. En saa sanaa suustani, lähinnä tekisi mieli paeta vaikka samaan aikaan haluaisin niin liki.
Oot mua vanhempi. Tehdään töitä ihmisten parissa.
Haluun vaan että sä tiedät: mä aistin sut jos oot lähellä.
Sinä hurmaava mies
22
2194
Vastaukset
- Anonyymi
Tunnisteita?
- Anonyymi
Törmäillään nykyään joka käänteessä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törmäillään nykyään joka käänteessä...
Vähän tarkemmin, kiitos?
- Anonyymi
Tehdään töitä ihmisten parissa? Sinä, vai minä?
- Anonyymi
Terveydenhoitoala?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveydenhoitoala?
Sinne päin
- Anonyymi
Ompa taas vedätys
- Anonyymi
Sitä kyllä 🥱
- Anonyymi
Opetusalalla?
- Anonyymi
Hmmm.. itselläni osuu tämä. Olen nainen ja hän mies, pirkanmaalla.
-Sivusta seuraajana tässä kommentoin..
- Anonyymi
Okei pidetään mielessä, kunhan et karkuun juokse.
- Anonyymi
Hihat palaa jo
- Anonyymi
Ole ihan rauhassa ja mieti. Minä ootan kyllä.
- Anonyymi
Tuuli puhaltaa missä tahtoo https://youtu.be/GHp5TVIIYic
- Anonyymi
Tilanteen tietäen yritin unohtaa.
Mutta yksi katse sinulta, yksi hymy.... se tunne tulee hyökyaallon lailla takaisin. - Anonyymi
En ole aloittaja, mutta tämä kirjoitus niin muistuttaa minua tunteistani Timoon. Voi miten ikävöinkään sinua..
- Anonyymi
on Timppa pirkanmaalta?
- Anonyymi
En koe olevani kuvailemasi mies, mutta kerrohan ap milloin sinä olet viimeeksi tehnyt tikusta asiaa?
- Anonyymi
Kyllä olen tehnyt. Sen jälkeen en olekaan tehnyt. Enkä uskallakaan enää.
- Anonyymi
Oletko sinä koskaan tehnyt tikusta asiaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä koskaan tehnyt tikusta asiaa?
Kyllä, jotain pientä. Ehkä olen enemmänkin katsekontaktilla ja eleillä näyttänyt kiinnostukseni. Paikka ja tilanteet asettavat haasteita pitemmille keskusteluille. Pitäisi päästä tapaamaan jossain toisessa ympäristössä, niin keskustelukin voisi olla vapaampaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, jotain pientä. Ehkä olen enemmänkin katsekontaktilla ja eleillä näyttänyt kiinnostukseni. Paikka ja tilanteet asettavat haasteita pitemmille keskusteluille. Pitäisi päästä tapaamaan jossain toisessa ympäristössä, niin keskustelukin voisi olla vapaampaa.
Lisään vielä tuohon aiempaan, ettei olla viime aikoina juurikaan nähty, todennäköisesti etätöiden takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682550
- 592492
- 681732
- 211512
- 201450
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91400- 151312
- 381183
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81127- 251056