TÄMÄ KANNATTAA LUKEA!Nyt on mahdollisuus tienata todella helposti ilmaista rahaa louhimalla kryptovaluutta Pi:tä omalla älypuhelimella tai tietokoneella,ilman että akku edes kuluu!Sinun pitää vain kerran päivässä avata sovellus ja painaa salaman kuvaa,niin louhiminen jatkuu ja näet reaaliajassa kuinka ansaitset Pi-kolikoita.
Pi on Yhdysvaltalaisen Stanfordin yliopiston tohtoreiden ja opiskelijoiden kehittämä ja ylläpitämä kryptovaluutta projekti,jonka tarkoitus on mullistaa maksaminen tulevaisuudessa.Lisää tietoa projektista löytyy osoitteesta minepi.com/FoxK86
Ohjeet:
1.Lataa sovellus sivulta minepi.com/FoxK86
2.Rekisteröi tunnukset helposti esim. facebookin avulla(on muitakin vaihtoehtoja)
3.Kun sinulta kysytään kutsujan nineä,laita siihen FoxK86
Pi menee pörssiin ensi vuoden vaihteessa ja silloin saamme tietää sen arvon.Nyt on siis 7kk aikaa hankkia pi:tä!Sinun pitää vain kerran päivässä avata sovellus niin saat ilmaista rahaa lompakkoosi.Sovelluksessa on myös eri mahdollisuuksia nostaa ansainta nopeuttasi.Mutta minimissäänkin saat ilmaista rahaa!
Sovelluksen saa suomenkielellä myös osittain.Suomennus tulee hiljalleen koko sovellukseen.
Tutustu Pi:n kotisivuihin jotka on ylempänä ja päätä lähdetkö mukaan?!
Ilmaista rahaa !
10
169
Vastaukset
Hei mukana! Onko samat rakentointiprospektit kuin ONECOINissa? Kuulostaa hienolta!
Nyt kaikki mukaan! Nyt saa ilmaista rahaa! Ja kaikki ILMAN TEKEMÄTTÄ MITÄÄN!
HUH HAH HEI !!!!- Anonyymi
Haiskahtaa feikiltä
Ja pöh! Mieluummin kannattaa lähteä mukaan ONPASSIVEEN. Sieltäkin saa ilmaista rahaa mutta täysin TEKEMÄTTÄ MITÄÄN!! Ei tarvitse edes LOUHIA!
ONPASSIVE!- Anonyymi
https://godzillavideomedia.com/welcome?s=YsUp8d&lang=fin
Täältä voi tienata videoita katsomalla 8,50 päivässä- Anonyymi
Pelkkää hujausta. Tuossa joutuu aina itse maksamaan .
- Anonyymi
Taso 2 vaatii hieman töitä, voin auttaa alussa vaikka sähköpostilla.
https://godzillavideomedia.com/welcome?s=YsUp8d&lang=fin - Anonyymi
Venäläisten huijausta. Älkää klikatko.
- Anonyymi
Miksi mainostat ? Mikset tee itse salaa ja rikastu älyttömästi ???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047