missä ei opi mitään, mikä ei anna mitään, aika kuluu hukkaan eikä siitä ajan tuhlaamisesta korvata kunnon palkalla kuten pitäisi.Lyhyesti: Naurettavaa touhua että joku muka hyökkää joka päivä Suomeen idästä. Suurempi riski tuli kun pakoloiset tulivat maahan.
Armeija....paikka
5
189
Vastaukset
- Anonyymi
Minä opin ensimmäinen juttu työelämässä oli vähän päälle nelikymppisenä. Harrrastuksissa vähän ennenkin.
- Anonyymi
Avaajan on hyvä pitää mielessään, että Suuri Itäinen naapurimme piut Paut välittää kansainvälisistä sopimuksista, murhauttelee omia toisinajattelija-kansalaisiaan pitkin maailmaa ja mikä tärkeintä, on tälläkin sekunnilla sotaa käyvä maa. De Facto.
- Anonyymi
EU välittää omista sopimuksistaan .. ja vapaa länsi välittää sopimuksia ..
Totta. Ei siellä mitään tullut opittua. 8 kuukautta täysin hukattua aikaa. Mitään ei jäänyt käteen.
- Anonyymi
Mullle jäi kyllä käteen, Sirkan pikkarit, asuttiin samaa tupaa ja kun lähettiin siviiliin sain ne. Mikä onnen poika!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857525- 975434
- 2624683
- 484592
- 643312
- 502738
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222388- 532384
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214