Ei ole ensimmäinen kerta, kun löytyy luunpalanen broilerisuikalerasiasta.
Aika teräviä kanan luut kaikenlisäksi.
Pitääkö kuluttajan tutkia lihat perinpohjin ennen paistamista? Jos tuotanto ei tätä huolellisemmin tee.
Linkistä voitte lukea, muillakin olleen samoja kokemuksia.
Joten tuotannossa pitäisi nyt olla tarkkana. Ottaa tämä asia pian esille.
Kohtalokasta jos esim. pienen lapsen suuhun joutuu tälläisiä luunpalasia. Eikä ole aikuisen suolistollekaan hyväksi.
https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/broilerisuikaleissa-luu.1525073/
Varokaa broilerisuikalelihoissa joskus luita seassa
2
4482
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä ole sattunut kohdalle luita, jos luutonta olen ostanut.
- Anonyymi
Kaikessa teollisesti tehdyssä ruoassa voi piillä ylläreitä ja niin valmistaessa kuin varsinkin syödessä tulee olla varovainen purressa tai hamppilääkäri kiittää laskua kirjoittaessaan.
KIvetön oliivi voikin olla kivellinen ja hammaskalusto ei kiitä varomattoman puraisun jälkeen.
Parempi tehdä sapuska itse mahdollisimman puhtaista raaka-aineista ja tietää mitä syö.
Tämä ei tietenkään tarkoita, että tsikkeni olisi teurastettava itse, mutta jättää ne halvat suikaleet hyllyyn ja ostaa kalliimpaa kokonaista lihaa, jonka suikaloi sitten itse ja ehkä ne sattumat tulevat ilmi paremmin ruoan teon yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732835
- 642723
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161600- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229