Alpo Laitisen 9.5.2021 näkemä näky eduskuntatalosta, jonka Jumalan kirkkaus täyttää

Alpo Laitisen 9.5.2021 näkemä näky eduskuntatalosta, jonka Jumalan kirkkaus täyttää

Olin 8.5.2021 rukoilemassa kahden uskonveljen kanssa Suomen puolesta eduskuntatalon edessä. Rukoilimme ennen kaikkea sitä, että EU:n velkaelvytyspaketti kaatuisi. Pyysimme siunausta tälle maalle ja rukoilimme myös jokaisen kansanedustajan puolesta, että Jumalan Pyhä Henki saisi koskettaa eduskuntaa.

Seuraavana päivänä 9.5.2021 näin näyn ja sain sanan Herralta.

Näin kun Suomen eduskuntatalo tärisi kuin maanjäristyksessä. Sen katto avattiin, ja Jumalan kirkkaus täytti koko talon. Mustia apinanmuotoisia demoneita kiipesi sisäseiniä pitkin ylös ja hyppäsi pois talosta.

Sain Herran Sanan: "Minä annan kirkkauteni levitä eduskuntaan. Minä olen suuri Jumala. Minulle on kaikki mahdollista. Minä laitan Pyhän Henkeni virtaamaan tämän kansan yllä. Jokainen saa tietää, että minä olen Jumala. Autuas se joka ottaa sanani vastaan, mutta voi niitä jotka eivät ota. Heille on varattu synkein pimeys. Minä olen A ja O. Kuulkaa minua, minun tuloni on lähellä. Puhdistautukaa lapseni, minä haluan ottaa teidät syliini. Minä haluan hoivata teitä, te minun omani. Vielä hetki, niin te näette minut kasvoista kasvoihin."

Jouko Pihon kommentti:

Tämä Alpo Laitisen saama näky eduskuntatalon järistyksestä ja Pyhän Hengen voiman vaikutuksesta on samansuuntainen kuin pari muuta sanomaa.

Uskon että näin käy. Koko Suomeen tulee suunnattoman suuri hengellinen herätys, joka ulottuu myös eduskuntaan, josta Saatanan demonien on lähdettävä vikkelästi karkuun.

Nykyinen eduskunta on siis pahojen henkien vallassa, mutta me tulemme saamaan eduskunnan, jossa on Pyhällä Hengellä täyttyneitä edustajia, jotka tulevat laatimaan Jumalan tahdon mukaisia vanhurskaita lakeja.

1

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö sinua hävetä yhtään sepustella tälläistä hölynpölyä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2288
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2033
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1485
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1424
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      121
      1361
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1055
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      904
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      78
      886
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      863
    Aihe