Porilainen pelikauppa Pelikrypta tekee yhteistyötä Horror-Shop -nimisen yrityksen kanssa. Yrityksen nimi on noussut esiin äärioikeistolaisen musiikin ja siihen liittyvien tavaroiden maahantuonnin yhteydessä. Vaikka Pelikrypta itse ei ota kantaa politiikkaan, uskontoon yms, se ei suhtaudu asiaan sen vaatimalla vakavuudella, joten asia kannattaa tuoda esiin ja vaatia siihen muutosta.
Pelikrypta
7
5173
Vastaukset
- Anonyymi
Äärioikeistolaisia yrityksiä taitavat olla molemmat
- Anonyymi
ilmapiiri ei ole turvallinen arvoista puhumisen kieltäminen ei ole politiikasta eroamista vaan nimenomaan persupolitiikkaa
- Anonyymi
en halua vierailla yrityksessä
- Anonyymi
Periikö uusi ikamaa / ikaalisten pelikrypta myös syrjinnän Porista?
- Anonyymi
Olen vieraillut ja pelaillut liikkeessä useita kertoja enkä ole kertaakaan huomannut että siellä harrastettaisiin syrjintää rasismista puhumattakaan. Enemmän syrjiviä puheita kuuluu tavallisissa kahviloissa kuin kyseisessä liikkeessä. Ehkä kannattaisi käydä vierailulla sen sijaan että tarttuu yhteen vanhaan kommenttiin.
- Anonyymi
Teidät sjw-saastat ja wokejätteet pitää tappaa.
- Anonyymi
Mitä ihmettä mä just luin?!!!
Millä ihmeellä te saatte syrjinnän tai rasismin liitettyä pelejä myyvään kauppaan, jonka asiakaskunta on nimenomaan hyvinkin kirjavaa?!
Olen käynyt lukuisia kertoja lasteni kanssa ko. liikkeessä ja aijomme sinne mennä myös tulevana viikonloppuna.
Ilmapiiri on ainoastaan hyväksyvä, salliva ja hyväntahtoinen. Mitä ihmettä on aloittajan mielessä liikkunut?
T: Mika Eronen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101525- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229