Dixu mainostaa kiinteistövälityspalveluaan telkkarissa, millaisia kokemuksia?
Kokemuksia Dixusta?
4
2798
Vastaukset
- Anonyymi
En voi suositella. Huolimatonta toimintaa ja koko ajan piti valvoa ja huomautella asiavirheistä ilmoituksessa ja kuvastailauksissa. Oheismateriaali oli heikkolaatuista, jopa siinä määrin että esimerkiksi myyntiesitteitä ei kehdannut kävijöille jakaa.
Moikka,
Pahoittelut vastauksen viivästymisestä, huomasimme tämän viestiketjun vasta nyt. Todella harmillista kuulla, että et ole ollut tyytyväinen kaikkiin palveluihimme. Pidämme palveluidemme laatua hyvinkin tärkeänä, jonka vuoksi teemme säännöllistä laadunvalvontaa tiimissämme. Joskus meillekin sattuu virheitä, kuten kohdallasi on käynyt ja pahoittelemme tapahtunutta suuresti. Haluamme kuitenkin painottaa, että nämä virheet ovat todella harvinaisia, joka käy ilmi myös asiakkaidemme antamissa arvioissa. Palautteesi myötä lähdemme tarkastelemaan esille tuomiasi huomioita ja otamme ne välittömästi työstöön, ellei niitä ole jo korjattu. Kehitämme prosessejamme jatkuvasti ja olemme todella kiitollisia palautteesta.
Ystävällisin terveisin
Dixun tiimi
- Anonyymi
No jos haluat maksaa n.1700 euroa siitä, että hoidat itse varsinaisen työn, niin siinä näkemystä. Tätä D:n hommaa voisi verrata siihen, kun poliisi soittaa sinulle ja kysyy pankkitunnuksia...
- Anonyymi
en voi suositella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395070Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5121652Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738