Olen 63 vuotiaan miehen seuraneitinä.

Anonyymi

Minulla on nyt ikää 23v. Tuota on jatkunut pari vuotta. Mies on ihan ok. mukava ja komea. Asun hänen luonaan ja matkustelen varmaan puolet vuodesta. Ja seksiä, no joo kerran viikossa. Minulle maaksetaan tuosta 12000,- vuodessa ja kaikki kuluni. Vaatteet , meikit ym. En voi valittaa osaani. En halua lapsia, enkä perhettä. Miksi en tekisi tätä ?

7

794

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän toi tee kuukaudessa paljon. Mulla menee viikossa ton verran ja vielä jääkin säästöön.

• Anonyymi

Noita muita kuluja voi tuollaisessa suhteessa olla paljon. Ainakin jos puoli vuotta pyörii maailmalla.

• Anonyymi

Mikset niin, jos hyvältä tuntuu. Tulevaisuutta varten on hyvä opiskella ja miettiä töitäkin, niin et ole aivan miehen varassa.

• Anonyymi

Tuollainen vanhempi "herrasmies" voi olla hyvinkin älykästä seuraa. Elämä on karsinut turhan kohelluksen ja tuonut tilalle viisautta. Seksi suhteena , no joo, mikä ettei, kokemus on siinäkin kova valtti. Ja mä... kerroin omasta kokemuksestani... 26v. nainen.

• siis juuri oikein,niin meillä täällä Thaimaassakin on,ne thaikut kellä varaa pitävät tyttöä juuri noin moni maksaa opikelutkin,Oikea tyyli älä luovu tuosta

• Anonyymi

Sinähän sen tiedät

• Anonyymi

Sinähän sen tiedät

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1791
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1581
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1539
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      100
      1470
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      79
      1397
    6. Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta

Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään
      Pirkkala
      21
      1270
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1249
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      276
      1168
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1051
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      1015
    Aihe