Minulla on nyt ikää 23v. Tuota on jatkunut pari vuotta. Mies on ihan ok. mukava ja komea. Asun hänen luonaan ja matkustelen varmaan puolet vuodesta. Ja seksiä, no joo kerran viikossa. Minulle maaksetaan tuosta 12000,- vuodessa ja kaikki kuluni. Vaatteet , meikit ym. En voi valittaa osaani. En halua lapsia, enkä perhettä. Miksi en tekisi tätä ?
Olen 63 vuotiaan miehen seuraneitinä.
7
794
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän toi tee kuukaudessa paljon. Mulla menee viikossa ton verran ja vielä jääkin säästöön.
- Anonyymi
Noita muita kuluja voi tuollaisessa suhteessa olla paljon. Ainakin jos puoli vuotta pyörii maailmalla.
- Anonyymi
Mikset niin, jos hyvältä tuntuu. Tulevaisuutta varten on hyvä opiskella ja miettiä töitäkin, niin et ole aivan miehen varassa.
- Anonyymi
Tuollainen vanhempi "herrasmies" voi olla hyvinkin älykästä seuraa. Elämä on karsinut turhan kohelluksen ja tuonut tilalle viisautta. Seksi suhteena , no joo, mikä ettei, kokemus on siinäkin kova valtti. Ja mä... kerroin omasta kokemuksestani... 26v. nainen.
siis juuri oikein,niin meillä täällä Thaimaassakin on,ne thaikut kellä varaa pitävät tyttöä juuri noin moni maksaa opikelutkin,Oikea tyyli älä luovu tuosta
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441539
- 1001470
- 791397
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään211270- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761168- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015