Tuli ostettua 1000kpl ADA:aa (Cardano) ja näyttäs siltä että tulee räjähtämään kuin Chainlink. Heti ens tilistä 1000kpl lisää ja parin vuoden päästä eläkkeelle!
Cardanolla rikkaaksi
3
169
Vastaukset
- Anonyymi
Cardano voi olla hyvä tulevaisuudessa, mutta tällä hetkellä ehdottomasti kuumin krypto on minun mielestäni $KISHU. Odotan, että Kishu inu kasvaa 20-70x kolmen kuukauden sisällä. Ekaks tuolta nopea potti ja sitten Cardanoon huilaamaan :)
Minä taas luottaisin ensisijaisesti ONECOINiin ja sen jälkeen ARSECOINiin. Nämä huuhaakryptot ovat EPÄLUOTETTAVIA
- Anonyymi
Oncoin ja arsecoin EIVÄT OLE KRYPTOVALUUTTOJA, VAAN PYRAMIDIHUIJAUS. Vai miksi esimerkiksi kryptolompakot eivät tue noita sinun valuuttojasi? Mistähän johtuu, että niitä ei listata missään muualla kuin teidän omissa järjestelmissä? Herää jo unesta ja lopeta muiden huijaaminen!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319