Minun riippuvuus alkoi 1982 Bell Fruit LM2 -hedelmäpelistä. Olin toki pelannut pajatsoja aikaisemmin häviten vain pieniä summia. Ensimmäinen tuntuvampi häviö hedelmäpeliin oli 200 mk.
Milloin/millä pelillä riippuvuutesi alkoi?
3
850
Vastaukset
- Anonyymi
Itselläni alkoi pokerilla syksyllä 93, tuplasin tappiin ja minulla oli taskut täynnä kolikoita. Se oli eka kerta kun pokeria kokeilin ja tällä tiellä ollaan edelleen.
- Anonyymi
Eiköhän peliriippuvuuden siemen kylvetty joskus 90-luvulla hedelmäpeleissä. Pikkupoikana niitä sai pelailla, eikä kukaan välittänyt mitään. Ongelmalliseksi pelaaminen muuttui vasta joskus 20 vuotiaana.
On tämä kyllä sellainen loputon suo, että ei tätä kenellekään toivo. Isoin mahdollinen voitto peliriippuvaiselle on täydellinen vapautuminen uhkapelaamisesta.- Anonyymi
Peleihinkin voi kyllästyä. 30 vuoden riippuvuuden jälkeen alkoi helpottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337