Miksi?
Vain perussuomalaisten Soini haluaa keskustelua.
EU-PERUSTUSLAIN KÄSITTELY SUOMESSA ON SURKEAA
Ei uskoisi, että EU:lle ollaan puuhaamassa yhteistä perustuslakia. Ranskassa keskustelu käy vilkkaana ja presidentti Jacques Chirac osallistuu täysillä asian käsittelyyn. Suomessa poliittinen eliitti tasavallan presidenttiä myöten on hiiren hiljaa. Kysymys on erittäin merkittävästä perustuslaista, joka edelleen merkittävästi vähentäisi Suomen suvereniteettia ja itsenäisyyttä. Tätä tosiasiaa ei kansalle haluta kertoa. EU-perustuslain esittely ja käsittely on Suomessa surkeaa. Suomen kansalla ei ole lainkaan käsitystä tästä merkittävästä asiasta. Hallituksen vaikenemislinja tämän asian yhteydessä on skandaali.
Eliitti on hiljaa EU:n perustuslaista
13
728
Vastaukset
Muistellaanpa lähtötilannetta.Hirveä kiire, että kansalle ei jäisi aikaa fundeerata.Manu Holkerin Harrin kanssa osasi junailla hienosti.Yks kaks olimmekin EU:ssa ja perusteluina muka talous, vaikka jälkeenpäin myönnettynäkin kysymys oli russofobiasta.Ei tilanne ole siitä oleellisesti muuttunut.Kansa, joka tässäkin on joutunut maksumieheksi( toisin kuin teollisuus!), on suurimmaksi osaksi vastahankaan.Onko Suomen kansa perusnuhjake?
vom- Aksu
Media vaikenee täysin EU:n perustuslaista. "Kohistaan" vain toisarvoisista asioista, kuten Vanhasen avioerosta, vuoden kuluttua olevista pressan vaaleista. Hesarissa ei ole aikoihin ollut mitään tietoa tulevasta perustuslaista. Mäin meitä taas huijataan. Perussuomalaiset yrittävät saada ääntään kuuluviin, mutta media ei anna heille palsta tilaa tarpeeksi.
- Janoinen Lohi
On se kuitenkin ihan samanlaista porukkaa, kun kaikki muutkin nykyiset eduskuntapuolueet, heti jos hallituspaikkaa tarjotaan, periaatteet unohdetaan. Ei Perussuomalaiset ole tarpeeksi Eu - vastaisia.
- J:K.
Tuohon näkemykseen on pakko yhtyä.
- Kari
Itsenäisyyspuolue Vapaan Suomen Liitto on maassamme ainoa puolue, joka on aidosti EU-vastainen. Tutustu ko.puolueen www -sivuihin tai tilaa lehti Vapaa Suomi.
Itse osallistun keskusteluun huolimatta siitä, että en kuulu Perussuomalaisten kannattajiin! Eikös se ole hyödyllistä vaihtaa ajatuksia erilaisita asioista yli poliittisten raja-aitojen.
vom- Serengeti
vom kirjoitti:
Itse osallistun keskusteluun huolimatta siitä, että en kuulu Perussuomalaisten kannattajiin! Eikös se ole hyödyllistä vaihtaa ajatuksia erilaisita asioista yli poliittisten raja-aitojen.
vomei todellakaan tule rajata vain jollekin poiittiselle akselille.
Itse vasemmistoliittolaisena oletan kuitenkin, että myös muissa puolueissa voi olla EU:n perustuslain Suomeen tuovat kielteiset vaikutukset ymmärtäviä ihmisiä. Toki kunnon keskustelussa voi myös olla eri mieltä, sekin on kasvattavaa ja kehittävää.Hyvä on myös muistaa, että ei ole rikos vaikka muuttaakin mielipidettään, jos itse todella niin tuntee. Pääasia kuitenkin, että jokainen saa puolustaa omaa mielipidettään ja myös perustella asian tyhjentävästi.
Ihan vain Vomin kommenttiin väliheitto nyt sen kummemmin enempää kantaa ottamatta itse asiaan.
- huhhuhh
Täytyisi enemmän tuoda julki perustuslain hyväksymisestä seuraavia hyviä vaikutuksia.
Aina vain kiukutellaan!
Niin helppoa vollottaa ja ruhjoa.- et tuo?
Pelkkänä korvana puoli Suomea
- huhhuhh
et tuo? kirjoitti:
Pelkkänä korvana puoli Suomea
... vain positiivista.
Mitä tässä mollottaa?
- huhhuhh
... jotta keskustelua voi jatkaa.
Kuuluuko esim. Jaakko Laakso poliittiseen eliittiin? Tai Paavo Väyrynen? Matti, olet nähtävästi PERS:in miehiä.Ei se haittaa, mutta etkö tosiaankaan ole kuullut sellaisesta Europarlamentaarikosta kuin E.Seppänen?? No niin, onhan sitä vastustusta tullut muualtakin kuin Soinilta!
vom- utelias
Onko tiedossa hyvää käynnissä olevaa keskustelua? Olisin kiinnostunut paneutumaan asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047