Suomesta amuttaisiin raketteja Moskovaan noin kuinka kävisi
Israelilaisten pommitukset ja iskut Gazaan loppuu vasta sitten kun rakettien iskut Israelin puolelle lopetetaan. Se on tosiasia. Rakettien ampumisesta Israelin maaperälle seuraa aina vastaiskuja ja lisää kärsimystä sekä kuolemaa. Valitettavasti Palestiinalaiset tavalliset kansalaiset, perheet vanhukset ja lapset toimivat tässä ihmiskilpinä joiden suojista raketit ammutaan.
Gazan väestönsuojelu kuuluu sitä hallitsevalle Hamasille. Hamas on urakoinut Gazan alle valtavan tunneliverkoston suojaksi johtajilleen, taistelijoilleen ja aseilleen. Jos edes pieni osa näistä tunneleista annettaisiin Gazan siviiliväestön suojaksi, heidän tilanteensa olisi paljon parempi.
Kummallista kuinka paljon ymmärtäjiä Suomessakin löytyy terroristijärjestö Hamasille, joka uhoaa työntävänsä israelilaiset mereen koko Israelin alueelta. Se on jotain aivan muuta kuin "sortoa vastaan taistelu".
Kun palestiinalaisia haastateltiin, olisin mielelläni kuullut heidän mielipidettään Hamas:sta, ja mitä heidän mielestään Hamas:lle pitäisi tehdä, ja kenen. Jos he itse vastustavat Hamasia mutta katsovat olevansa voimattomia Hamasin ajamiseen pois alueelta, ovatko he valmiita avustamaan Israelia kyseisessä tavoitteessa?
Niin kauan kun Gazasta ammutaan raketteja Hamasin yms. toimesta, on aivan turha odottaa rauhanneuvottelujen edistymistä. Hamas ei voi myöskään olla neuvottelujen osapuoli, koska Hamas ei hyväksy Israelin valtion olemassaoloa.
Kun palestiinalaislähteissä aina muistetaan mainita kuinka monta lasta on iskuissa kuollut, olisi mielenkiintoista kuulla minkäikäisistä lapsista on kyse, ja kuinka moni on ollut aikuisuuden kynnyksellä oleva Hamasin jäsen. Periaatteessahan kuka tahansa alle 18-vuotias on lapsi.
Hamas on terroristijärjestö, haluaa vain sotia kansansa kustannuksella
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481