Aikani kuluksi googlettelin ylä-aste aikaisia tuttuja/sen aikaisia kavereita. Huomasin kuinka osa oli edennyt urallaan (pukutyyppejä), oli johtajia, projektimanagereita, urheilijoita (osa aika kuuluisia). Sitä sitten miettii, että "kylläpä noilla elämät rullaa hyvin, varmasti hienot autot, talot, perheet".
En ole millään tavalla kateellinen. Kukaan ei ole minua estänyt hakemasta amk--> jne. Ei ole niiden elämä minulta pois.
Sitä vaan vähän haikeana ehkä vertailee omaa elämää. Olen loppupeleissä ihan hyvässä työpaikassa. Asun kyllä kaupungin vuokra-asunnoissa vuokralla. Eipä ole naista saatika perhettä vielä (aika yksinäinenkin vielä). Noi ois mukavat vielä. Ehkä tunnen jotenkin huonommaksi itseni noiden rinnalla.
En kyllä kehtaisi minnekkään luokkakokoukseen mennä. Siellä sitten varmaa kilpaa vertaillaan omaa uraa/elämää.
Vanhojen luokkatovereiden elämä
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742922
- 642773
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241647
- 201590
- 191508
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249