Noin viikko sitten otin käyttöön Android tabletin. Asensin siihen G Playsta Outlook sähköpostiohjelman ja toin yhteystietoni siihen. Tänään sain veljeni nimissä lähetetyn sähköpostin:
"Kirjoitan täältä Saksassa, missä olen tällä hetkellä jumissa, koska puhelimeni ja lompakkoni varastettiin puolituttuni autosta.
Lompakossa olivat kaikki rahani, pankkikortit, ja muutkin tärkeät jutut. Pystyisitkö mitenkään lainaamaan pikaisesti 2300 e että saan hotellilaskun maksettua ja pääsen takaisin kotiin? Mikä tahansa pienempikin summa auttaa paljon, ja maksan takaisin heti kun palaan. Tarvitsen pikaista apua ja kaikki mahdollinen apu sinulta olisi hyvin tervetullutta. "
Tiedän ettei hän ole missään Saksassa. Epäilen, että Androidista on päässyt vuotamaan sähköpostiosoitteeni ja yhteystietoni ja joku nyt yrittää huijata minua. Windows-ympäristössä ei ole koskaan tällaista tapahtunut. Olisko syytä vaihtaa sähköpostiosoita?
Huolissaanko olla pitää?
Anonyymi
4
93
Vastaukset
- Anonyymi
Syytä olisi heittää SER -lavalle moiset vakoiluvehkeet!
- Anonyymi
Normaali huijausviesti. Näitä tulee vuosittain..
- Anonyymi
NO , mihin lähetän fyrkat ?????
- Anonyymi
Eikö siinä ollut tilinumeroa muka lainkaan.....?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337