Näiden henkilöiden vaikutuksesta ja toimesta on eräs syytön henkilö tuomittu seksuaalirikoksesta. Onko tämä teistä oikein?
Henkilö joka saattoi aikoinaan Jaredilaiset orjuuteen (Eter 7:3-5).
Mies joka perusti ensimmäisen salaisen liiton luvattuun maahan ja joka oli päävastuussa yrittäessään saada Akiisin, Kimnorin pojan surmaamaan Oomer (Eterin kirja 8:1-18) ja jonka Jaredin, Akiis, Kimnorin poika, surmasi myöhemmin (Eter 9:5-6).
Jaredin tytär jonka toimesta Oomerin poika Jared alkoi perustaa luvatun maan ensimmäistä salaista liittoa. (Eter 8:8).
Henkilö jonka äiti eli aikaisemmassa elämässään ennen vedenpaisumusta langenneen enkelin vaimona jotka vaimot (8 kpl) Jumala muutti seireeneiksi heidän joutuessaaan asumaan eräälle syrjäiselle saarella. Nuo seireenit surmasivat tuolloin 2 merimiestä jotka ajautuivat heidän saarelleen.
Mies joka kuului aikoinaan Akiisin perustamaan murhamiesten liittoon. Nainen joka oli edellisessä elämässään tuon miehen tytär. Tuo tytär kuului tuolloin Akiisin perustamaan murhamiesten liittoon. Aviopari jotka elivät myös noin 2000 eKr. kuuluen tuolloin Akiisin, Kimnorin pojan salaiseen liittoon. Akiis, Kimnorin poika (Eter 8:10)
Salaisen liiton toiminta Suomessa
4
113
Vastaukset
- Anonyymi
Yksi puuttui joukosta.
Nainen joka eli edellisessä elämässään noin 2000 eKr. Oomerin pojan Jaredin tyttärenä, joka antoi Jaredin viekoitella itsensä viekkaiden sanojen avulla puolelleen ja jonka tuloksena Oomer menetti kuninkuutensa ja joutui vankeuteen puoleksi elinajakseen (Eter 8:2-3)? Sinun pitää vain kestää tuomiosi eikä vedota satuihin!
- Anonyymi
Miten niin minun pitää kestää tuomioni, en minä ole tuo "eräs syytön henkilö"? Sinä näytät olevan pihalla lähes kaikesta mitä yrität tuoda tänne.
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin minun pitää kestää tuomioni, en minä ole tuo "eräs syytön henkilö"? Sinä näytät olevan pihalla lähes kaikesta mitä yrität tuoda tänne.
Se kalikka älähtää, jota koira puraisee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441549
- 1011475
- 791407
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään221340- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761178- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034