Tilasin aikoinaan ajan netin kautta koronarokotukseen, mutta en ole tähän päivään mennessä saanut vahvistusta tekstiviestinä, kuten tapana on. Yritin puhelimitse saada selvyys asiaan, mutta en onnistunut. Tuli vain automaattivastauksia ohjeineen ja lopulta luvattiin soittaa takaisin kun jättäisin takaisinsoitopyynnön.
En ole saanut luvattua soitoa enkä vahvistusta ajanvaraukselle. Olen nyt epätietoinen sen suhteen, kannataisiko minun mennä paikan päälle kokeilemassa onneani vai ei.
Osaako joku viisaampi antaa vastauksen?
Koronarokotuksesta
Anonyymi
1
868
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla tais kestää viikon kun sitten soittivat. Kertoivat että mahdoton ruuhka ja siksi on viipynyt. Nyt on jo kakkosrokotus tiedossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299