Haloolle ääni

Anonyymi

Kävin äänestämässä Haloo Vimpelin ehdokasta, siitä se alkaa.

10

107

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitoksia äänestä Haloolaisille. Ja kannatamme AATU STADION UUTTA NIMEÄ SAARIKENTÄLLE

HALOO/JÄSEN

• Anonyymi

Haloolle menestys takaa Vimpelin nousun!

• Anonyymi

Ei ole haloolla enää mitään mahdollisuuksia , Kun Vilttihattu loikasi kokoomukseen.

• Anonyymi

Pakko sanoa on kyllä eripuraista sakkia, minustakin sitä 70-80 asioista oltiin erimieltä
        asioistá vaan. Kuhan palaveri oli pidetty sitä mentiin krouviin kaljalle, eikä siellä koskaan päivän asioihin joka hetki takerrettu. Hyvin muistan oli porukkaa joka puolue kartalta mitä Vimpelissä oli, oli vasemmistoa ja jopa kokoomuksesta, eikä siellä kähisty mistään, nyt sitä riidellään joka saakelin jutusta. Itsekkin olen huomioinu Haloolaiset on kovia riitelemään takit kun käännetty sata kertaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakko sanoa on kyllä eripuraista sakkia, minustakin sitä 70-80 asioista oltiin erimieltä
        asioistá vaan. Kuhan palaveri oli pidetty sitä mentiin krouviin kaljalle, eikä siellä koskaan päivän asioihin joka hetki takerrettu. Hyvin muistan oli porukkaa joka puolue kartalta mitä Vimpelissä oli, oli vasemmistoa ja jopa kokoomuksesta, eikä siellä kähisty mistään, nyt sitä riidellään joka saakelin jutusta. Itsekkin olen huomioinu Haloolaiset on kovia riitelemään takit kun käännetty sata kertaa.

Ei ole aina pakko sanoa. Joskus voi olla vain hiljaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole aina pakko sanoa. Joskus voi olla vain hiljaa.

Haloolaiset eivät ole hiljaa, kovia jopa valehtelemaan ja puhuvat paskoo

• Anonyymi

Asian porukkaa, tavallisia kuntalaisia jotka ajattelevat kuntalaisten parhaaksi.. Ilman poliittistaohjausta. Ääni sinne!

• Anonyymi

Haloolaisissa on paljon fasismin kannattajia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haloolaisissa on paljon fasismin kannattajia

Haloolaisissa on paljon fasismin kannattajia. Ei jatkoon. Asian porukkaa, tavallisia kuntalaisia jotka ajattelevat kuntalaisten parhaaksi.. Ilman poliittistaohjausta. Ääni sinne!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haloolaisissa on paljon fasismin kannattajia. Ei jatkoon. Asian porukkaa, tavallisia kuntalaisia jotka ajattelevat kuntalaisten parhaaksi.. Ilman poliittistaohjausta. Ääni sinne!

Tervehdys. Tähän täytyy puuttua Vimpeläisten valtuusto työskentelyyn, vaikka mikä aisa kyseessä heti riita pystyssä. Jokainen valtuutettu on omassa lokerossa, mikään hyväkin asia ei sitten millään etene. Mistä tälläinen näin kaunaista porukkaa, kyllä sitä ennenkin asioita hoidettiin ja tuloksia tuli jos hyvä esitys oli pöydällä. Mitä olen huomannu varsinkin tämä Haloolaisten porukka aina vastarannanhuutelijoita ,jopa omassa porukassa ei pystytä mitään sopimaan, olisko yksi syy kun ennen ei ollut kuin se vasemmisto ja oikeisto akseleita oli vähempi, nyt nämä pikkumätä puolueet haluaa olla joka hetki riidankylväjiä, tietty joka puolueessa ainakin pari vänkyrää, jopa kepussakin niitä taneleita riittää. ÄÄNET PS:LLE

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2892
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2753
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1639
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1478
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe