Onko kenenkään koira hypännyt sänkyyn kesken seksin?
Miten koira reakoi ja mitä teki? Keskeytittekö naimisen vai jatkoitteko edelleen?
Koira mukaan kesken leikin
5
5810
Vastaukset
- Anonyymi
Sekin jälkeen. Vaimo kyl nautti.
- Anonyymi
Sänkyyn ei oo hypännyt mutta kun vaimo pyllisti jalat levällään sohvalla ja nain seisoviltaan takaapäin, tuli kuono ja kieli yllättäen jalkojeni välistä ja alkoi nuolemaan märkää pillua. Vaimo ensin säikähti ja sen jälkeen laukesi, tais kieli osua hyvään kohtaan. Minä nain loppuun asti, ei keskeytetty.
- Anonyymi
Moi,
olisin halukas tulemaan mukaan, kun koirasi kanssa puuhailet ;)
Olisi kiihottavaa ensin katsella, kun koirasi sua astuu ja samalla voisi ottaa multa suihin ;) - Anonyymi
Toisinaan uros nuolee vaimon spermaisen pillun kun olen lauennut. Samalla keskityn hyväilemään vaimon rintoja.
- Anonyymi
Keskisuomen "koiraneitoja/Rouvia", jotka haluaisivat miehen mukaan puuhailemaan?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294